Beantwoord

inloggen bij netwerk, geen internet

  • 23 July 2020
  • 5 reacties
  • 1148 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties

Sinds een aantal weken hebben mijn beide kinderen (allebei een Ben abo) geen internet meer. Ze zijn een tijdje bij hun vader geweest, daar werkte alles op de WiFi. Inmiddels gaan ze hier weer de straat op, blijkt het internet niet meer te werken.
 Als melding staat er ‘inloggen bij netwerk’. Net al met de klantenservice gebeld, zij hebben mij doorverwezen naar toestelhulp. Via die site het internet opnieuw ingesteld, helpt niet. Ja, ook al opnieuw opgestart, updates uitgevoerd etc. Helpt allemaal niet. Ik heb dus 2 abonnementen die het allebei niet doen… Heeft iemand de gouden tip?

 

icon

Beste antwoord door Romy 28 July 2020, 10:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Gees, ah dat is balen. Goed dat je even contact opneemt! Staan de mobiele gegevens en data roaming aan? Zo ja, heb je het netwerk al handmatig ingesteld? Mocht je dit al gedaan hebben kun je ook dit artikel nog eens raadplegen. Laat me even weten of dit heeft mogen werken. 

Hai, alle bovenstaande stappen geprobeerd maar niets werkt. Bij beide telefoons dus nog steeds geen 4G...

Reputatie 5
Badge +9

Hi Gees, ik heb het even voor je nagekeken. Ik zie dat het nummer wat op 54 eindigt geen 4G in het pakket heeft. Verder heb ik even naar de verbruiksstatus gekeken. Van beide nummers is de internet bundel volledig verbruikt. Beide nummers hebben hier ook meerdere SMS’jes over ontvangen.

Ik zie het inderdaad, bedankt voor je antwoord. 
 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan, geen probleem. Ik wens je een fijne dag! :blush:

Reageer