Skip to main content
Beantwoord

Kan geen sms verzenden en nummer wordt niet geaccepteerd

  • September 29, 2019
  • 10 reacties
  • 575 keer bekeken

Hallo, na diverse malen contact met Ben kan ik nog steeds geen sms verzenden. Het nummer van de sms centrale staat er goed in en alle trucjes met ## heb ik ook al geprobeerd.
De ellende is begonnen met de nieuwe micro sim kaart. Toen ik een paar jaar geleden een mini sim kaart kreeg was dat ook al zo en heeft men iets gereset, zodat het weer goed ging.
Nu blijven de problemen komen. Ik kan zelfs een nummer dat mij belt niet opnemen wel bellen. Dus elke keer als mijn vader belt kan ik niet opnemen, maar wel terug bellen. Ik krijg er ondertussen genoeg van!
Wie heeft de gouden tip?

Beste antwoord door Romy

Ik begrijp dat je hier heel moe van wordt. Kun je jouw simkaart in een ander toestel uitproberen om te kijken of het dan wel werkt? Als het dan wel werkt, lig het aan de toestel instellingen. Als het dan nog niet werkt wil ik je vragen om een dekkingsklacht in te vullen. Op deze manier komt jouw probleem direct terecht bij mijn collega's van de technische dienst en zullen zij dit samen met jou gaan oplossen. Heb je jouw simkaart al uitgetest in een ander apparaat? Dan wil ik je ook doorverwijzen naar de dekking om een klacht in te voeren. Ik wens je veel succes!

10 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 30, 2019
Hoi @Grace11! Dat klinkt inderdaad niet zo goed en zeker begrijpelijk dat je opzoek bent naar een oplossing. Ik wil je graag verder helpen. Je geeft aan dat je problemen ervaart met het versturen van sms'jes en je ervaart problemen met gebeld worden. Heb je de stappen gevolgd die op de community staan?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 30, 2019
Lees mijn vraag! Ik heb alles al geprobeerd.
Bovendien vind ik het raar dat ik niet op deze pagina kan komen als
ik op de link in de mail klik

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 1, 2019
Kan nou echt niemand mij helpen????

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2019
Ik begrijp dat je hier heel moe van wordt. Kun je jouw simkaart in een ander toestel uitproberen om te kijken of het dan wel werkt? Als het dan wel werkt, lig het aan de toestel instellingen. Als het dan nog niet werkt wil ik je vragen om een dekkingsklacht in te vullen. Op deze manier komt jouw probleem direct terecht bij mijn collega's van de technische dienst en zullen zij dit samen met jou gaan oplossen. Heb je jouw simkaart al uitgetest in een ander apparaat? Dan wil ik je ook doorverwijzen naar de dekking om een klacht in te voeren. Ik wens je veel succes!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 2, 2019
Hier wordt ik dus zo moe van.....
ALLEMAAL AL GEDAAN!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 2, 2019
Bovendien blijft doorschakelen actief en ook daarvoor heb ik al alles geprobeerd met ## enz

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 3, 2019
Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 7, 2019
Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat je al een dekkingsklacht had ingevuld, maar dat mijn collega's jou opnieuw een uitvraag procedure hebben verzonden. Ik heb contact met hen opgenomen voor verdere stappen. Ik houd je op de hoogte!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 7, 2019
Dank je! Ik ben met de mobiel terug geweest naar de winkel en daar hebben ze een stuk of 2 dingen veranderd, maar nu staat er steeds: Bericht kan niet verzonden worden, wacht tot de dienst weer werkt.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 8, 2019
Graag gedaan. Ik heb jammer genoeg nog geen terugkoppeling mogen ontvangen. Zodra ik wat hoor, laat ik je dit weten!