Beantwoord

Melding "inloggen bij mobiel netwerk"

  • 24 July 2019
  • 13 reacties
  • 5028 keer bekeken

hoi allen,

sinds een paar dagen krijg ik in Android de melding "Inloggen bij netwerk" als ik de wifi uitzet.
Ik heb mijn abbo verlengd, gaat echter pas in oktober in.

Ik heb het vermoeden dat deze melding toch komt door de aanpassing in mijn abonnement.
Kan dit uitgezocht worden svp ?
icon

Beste antwoord door Shaira 2 November 2021, 16:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Laura. Heb je misschien een screenshot van de melding?
hallo Romy,

zie de bijlage. Als ik op de melding klik, opent Chrome en ga in naar de ben.nl homepage
Kan me niet voorstellen dat ik op de Ik Ben pagina moet inloggen om verbinding te krijgen met het mobiele netwerk.

grt

Reputatie 5
Badge +9
Wat gek! Zou je eens de stappen van 'mobiel internet werkt niet' willen volgen?
hoi, alles gedaan. Kruistest ook, werkt ook niet in in ander telefoontoestel.
Kun je misschien mijn simkaart "resetten"
Reputatie 5
Badge +9
Ah, dat is balen! Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Goedemiddag,

 

Ik zit in hetzelfde schuitje als Laura.. 

Zouden jullie mij kunnen helpen?

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

hi @Stevenboere, bedankt voor je berichtje onder dit topic.

Wat vervelend zeg!

Heb je aan de hand van dit artikel even nagelopen of de APN instellingen correct staan?

Mocht dit het geval zijn zal ik de internetinstellingen van je simkaart even een reset geven. 
Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je verzoek en jouw gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel.

Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @jaccovb had je ook een vraag voor mij?

Ik ervaar hetzelfde probleem..de stappen ondernomen, zonder resultaat...tevens krijg ik op de site iedere keer error 600

Reputatie 2
Badge +1

Hi Lesley, op het moment hebben we te kampen met een storing.

We zijn hier druk mee bezig. Ik ga er vanuit dat je bundel verbruikt is, vanwege de storing krijg je hier helaas op het moment geen melding van.

Je kunt het volgende artikel [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk volgen voor eventuele updates en contact opnemen met de klantenservice om je bundel op te hogen tot 1 juli. 

 

Excuses voor het ongemak.

Ik heb ook dit probleem ik ben in Frankrijk en hij zegt inloggen ik zit overigens wel bij t mobile maar ik zocht op Google en vond dit ik zou graag een antwoord willen hebben (heb trouwens ook die dingen gecheckt geen resultaat)

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Maaren Aurich, bedankt voor je reactie op dit topic.

Klopt het dat je klant bent bij T-mobile en niet bij Ben?
Dan wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van T-mobile. 

Reageer