Skip to main content
Beantwoord

Melding "inloggen bij mobiel netwerk"

  • July 24, 2019
  • 13 reacties
  • 5124 keer bekeken

hoi allen,

sinds een paar dagen krijg ik in Android de melding "Inloggen bij netwerk" als ik de wifi uitzet.
Ik heb mijn abbo verlengd, gaat echter pas in oktober in.

Ik heb het vermoeden dat deze melding toch komt door de aanpassing in mijn abonnement.
Kan dit uitgezocht worden svp ?

Beste antwoord door Shaira

hi @Stevenboere, bedankt voor je berichtje onder dit topic.

Wat vervelend zeg!

Heb je aan de hand van dit artikel even nagelopen of de APN instellingen correct staan?

Mocht dit het geval zijn zal ik de internetinstellingen van je simkaart even een reset geven. 
Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je verzoek en jouw gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel.

Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder.

13 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 24, 2019
Hi Laura. Heb je misschien een screenshot van de melding?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 24, 2019
hallo Romy,

zie de bijlage. Als ik op de melding klik, opent Chrome en ga in naar de ben.nl homepage
Kan me niet voorstellen dat ik op de Ik Ben pagina moet inloggen om verbinding te krijgen met het mobiele netwerk.

grt


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 25, 2019
Wat gek! Zou je eens de stappen van 'mobiel internet werkt niet' willen volgen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 26, 2019
hoi, alles gedaan. Kruistest ook, werkt ook niet in in ander telefoontoestel.
Kun je misschien mijn simkaart "resetten"

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 26, 2019
Ah, dat is balen! Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

  • Ben ontwaakt
  • October 28, 2021

Goedemiddag,

 

Ik zit in hetzelfde schuitje als Laura.. 

Zouden jullie mij kunnen helpen?

 

 


  • Ben ontwaakt
  • October 28, 2021

 

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2021

hi @Stevenboere, bedankt voor je berichtje onder dit topic.

Wat vervelend zeg!

Heb je aan de hand van dit artikel even nagelopen of de APN instellingen correct staan?

Mocht dit het geval zijn zal ik de internetinstellingen van je simkaart even een reset geven. 
Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je verzoek en jouw gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel.

Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • November 2, 2021

Hi @jaccovb had je ook een vraag voor mij?


Lesley Mendelsohn

Ik ervaar hetzelfde probleem..de stappen ondernomen, zonder resultaat...tevens krijg ik op de site iedere keer error 600


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • June 28, 2022

Hi Lesley, op het moment hebben we te kampen met een storing.

We zijn hier druk mee bezig. Ik ga er vanuit dat je bundel verbruikt is, vanwege de storing krijg je hier helaas op het moment geen melding van.

Je kunt het volgende artikel [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk volgen voor eventuele updates en contact opnemen met de klantenservice om je bundel op te hogen tot 1 juli. 

 

Excuses voor het ongemak.


Maaren Aurich
  • Ben nieuwsgierig
  • July 28, 2022

Ik heb ook dit probleem ik ben in Frankrijk en hij zegt inloggen ik zit overigens wel bij t mobile maar ik zocht op Google en vond dit ik zou graag een antwoord willen hebben (heb trouwens ook die dingen gecheckt geen resultaat)


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • July 29, 2022

Hi @Maaren Aurich, bedankt voor je reactie op dit topic.

Klopt het dat je klant bent bij T-mobile en niet bij Ben?
Dan wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van T-mobile.