Beantwoord

Eerder verlengen

  • 21 May 2019
  • 5 reacties
  • 564 keer bekeken

Ben ingegaan op verlengingsaanbod van Mobiel.nl voor nieuw toestel met hetzelfde abonnement. Toestel is duurder. Zij kregen van jullie bericht dat verlengen pas per 22/7 mogelijk is. Nu is mijn toestel bijna af, dus ik wil graag volgende week het nieuwe (reeds deels door mij betaalde) toestel. Ik wil graag zsm de resterende termijnen van mijn oude toestel in één keer betalen, waardoor dit m.i. mogelijk moet zijn. Graag hoor ik van jullie of dit kan en welk bedrag ik naar welk banknr. moet overmaken.
Mvg Jan
icon

Beste antwoord door Merve 22 May 2019, 11:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Jan,

Een vroegtijdige verlenging kun je alleen via Ben doen. Mocht je dit via een dealer willen doen die ook abonnementen van Ben aanbiedt zou je echt moeten afwachten op 22 juli.
Dat vind ik raar. Alleen omdat t via een andere tussenschakel loopt zou het niet kunnen, maar rechtsreeks via Ben wel. Nu denk ik er strerk aan om mijn abonnement bij jullie op te zeggen en op 22/8 met een andere provider in zee te gaan. Niet erg klantvriendelijk omdat ik mijn eerste abonnement ook via Mobel.nl bij jullie heb afgesloten. Graag uw reactie
Reputatie 5
Badge +6
Hi Jan, ik snap dat je dat raar vindt. Dit zijn de voorwaarden van een verlenging. Ik kan hier geen wijziging aan brengen. Het is namelijk zo dat de dealer een ander voorraad heeft qua toestellen. Zij bieden alleen onze abonnementen aan. Hierdoor is een vroegtijdige verlenging alleen mogelijk via Ben. Als je op ben.nl een leuke aanbieding ziet kunnen mijn collega's van de klantenservice je verder helpen.
Goedenavond, ik ben nu echt aan een nieuw toestel toe. Wanneer jullie mij dan ook de vroegtijdige verlenging kunnen aanbieden met een nieuwe witte Huawei P30 Lite voor in totaal 20,- p/m dan blijf ik bij Ben. Mijn contract kan verder hetzelfde blijven, alleen betaal ik dan 3,- p/m meer voor het duurdere toestel gedurende 2jr. Daarnaast betaal ik dan de resterende termijnen voor mijn oude toestel in één keer af. Graag hoor ik van je. Mvg Jan
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jan. Je kunt een vroegtijdige verlenging doorvoeren via de sociale kanalen en telefonisch. Hier lees je meer.

Reageer