Beste klantenservice, Ik heb geen mails gekregen over mijn bestelling van vorige maand voor een Ben abonnement met een cashback via Belsimpel. Nu heb ik de simkaart geinstalleerd maar werkt deze ook niet voor bellen, smsen, internetten. Ik krijg ook geen mails van Ben zelf en kan niet inloggen op de website met mijn nummer.
Beantwoord
Geen bevestigingsmails en simkaart werkt niet
Beste antwoord door Steyanie
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Onwijs balen dat je geen bericht per e-mail hebt ontvangen. Mijn welgemeende excuses daarvoor.
Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.
Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen, zodat dit nagetrokken kan worden voor je.
Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:
https://www.ben.nl/service/contact
Lieve groeten,
Steyanie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.