Beantwoord

Nieuw abonnement - hele maand nog niet te gebruiken

  • 2 August 2022
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Sinds begin juli ben ik overgestapt naar Ben. Sinds dit moment is het voor mij niet mogelijk om te bellen of mobiel internet te gebruiken. Wel is het mogelijk om gebeld te worden. Veelvuldig contact gehad met klantenservice, maar zonder resultaat.

Dit is wat ik tot nu te heb gedaan.

  • vervangende Sim kaart geïnstalleerd
  • kruistest gedaan met andere mobiel
  • instellingen mobiele netwerken aangepast
  • technische dienst zegt een aantal tests te hebben uitgevoerd

Ik ben heel benieuwd of iemand hier de oplossing voor mij heeft.

Ik ben in het bezit van een Samsung S21 fe

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groet,

Bart

icon

Beste antwoord door Shaira 2 August 2022, 09:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Bart Jansen, bedankt voor het openen van dit topic.

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling, goed dat je hier om hulp vraagt. Ik kijk dan ook graag met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reageer