Beantwoord

simkaart geblokkeerd vanwege kosten buiten bundel

  • 24 July 2019
  • 5 reacties
  • 694 keer bekeken

Hoi,

ik had gister een sms gekregen dat wegens grote kosten buiten de bundel uit voor zorg mijn simkaart is geblokkeerd... nu kan ik op dit moment niet het voorschot van 200 euro betalen maar wil graag gebruik maken van mijn 4g omdat dit noodzakelijk is voor mijn werk. is er misschien een andere mogelijk dat ik toch nog mijn 4g kan gebruiken?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Romy 24 July 2019, 16:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat onhandig. Jouw abonnement is enkel geblokkeerd voor buiten de bundel kosten. Je kunt dus nog wel gebruik maken van het abonnement binnen de bundels. Gaat het verder lukken zo?
Hoi bedankt !

Ja het was gelukt! Alleen nu heb ik een probleempje met de 4g hij werk sinds een past dagen af en toe terwel hij wel aanstaat maar geen verbinding kan maken en ik heb alles geprobeerd maar niks werkt. Heb mijn iPhone gerest en opnieuw netwerken instellingen ingesteld kan jij mij misschien helpen? Het is namelijk erg vervelend..
Reputatie 5
Badge +9
Ah dat is balen @info3266. Misschien kun je de onderste stap van geen werkend 4G uitvoeren. Laat me even weten hoe dit is gegaan!
Nee dat heeft ook helaas niet geholpen...
zou dit opgelost kunnen worden??
Reputatie 5
Badge +9
Kun je jouw simkaart eens uittesten in een ander apparaat en een andere simkaart in jouw toestel plaatsen. Laat me even weten wat de uitkomst is!

Reageer