Goedemorgen,
ik heb vanochtend al telefonisch contact gehad met een medewerker van Ben. Dit weekend deed plots mijn fysieke simkaart het niet meer. Ik krijg een ‘geen service’ melding. Alle tips die op internet staan heb ik uitgeprobeerd, maar deze mochten niet baten. Ook de simkaart in een andere telefoon gestopt, maar daar doet ie het ook niet. Nu dacht ik het op te lossen door een e-sim aan te vragen. Zo gedaan dus, alleen bij het installeren blijf ik in het scan QR code / activeren scherm hangen. Ook met opnieuw opstarten lukt dit niet, want dan verdwijnt de e-sim helemaal. Ik heb de iPhone 13 mini. Kunnen jullie mij hier aub mee helpen? Staat mijn e-sim geblokkeerd?
Op dit moment heb ik dus geen netwerk en bereik dus kan ik ook niet bellen. Ik heb gevraagd aan de medewerker om mij te mailen, maar helaas geen mail ontvangen. Erg onhandig allemaal.
Kan iemand contact met mij opnemen aub?
Mvg Manon