Vraag

Simkaart werkt niet meer

  • 3 January 2020
  • 2 reacties
  • 335 keer bekeken

Beste Ben,

Probeer al vanaf voor de kerst met jullie tot een oplossing te komen. Tijdens de feestdagen begrijp ik dat het lastig was, maar nu had ik toch onderhand wel een oplossing/antwoord verwacht.

 

Zie: https://community.ben.nl/simkaart-80/simkaart-werkt-niet-goed-meer-22347#post61836

 

Aan uw collega Merve heb ik ook (zoals mij was gevraagd) in priveberichten alle gewenste informatie toegestuurd. Nu heb ik haar gister ook de gehele dag hier actief gezien, maar ik heb helaas nog niets vernomen.

 

Graag spoedig hulp, mijn simkaart wilt volledig niet meer gevonden worden in zowel mijn oude als gloednieuwe toestel. Ik ben nu al sinds 24December niet meer telefonisch bereikbaar en wil graag met jullie tot een oplossing komen.

 

Mvg Allard


2 reacties

Fantastisch zo een klantenforum waar je op aangestuurd wordt als je in contact probeert te komen.

Merve IS de vermelde moderator van de oorspronkelijke topic en op haar eigen verzoek heb ik alle info toegestuurd. Hoeveel moderators moet in mijn privégegevens toesturen? Mijn berichten staan klaar sinds 1Jan, waarom is hier 2 EN 3 Januari niets meegedaan maar vervolgens wel dit bericht waar ik niets mee geholpen Ben?

Dus er wordt tijdens werkdagen niet op mijn berichten gereageerd, maar aan het einde van de week krijg ik nog wel even snel de reactie dat jullie nu weekend gaan vieren en ik bij andere afdelingen terecht kan. Had mij dit ook de 1ste dag kunnen vertellen of binnen de beloofde reactietijd van een dag mijn berichten kunnen verwerken of gewoon even mijn pb met persoonlijke info kunnen lezen en die simkaart kunnen toesturen…

Nu al 2weken geen werkende simkaart, volledig onbereikbaar voor de buitenwereld en geen enkele mogelijkheid mijn abonnement te gebruiken. Maar de rekening zal ongetwijfeld gewoon doorlopen en op tijd geïncasseerd worden.

Ben er beetje klaar mee

Reputatie 5
Badge +9

Sorry, volgens mij begrijp je me niet goed. Moderator accounts worden niet gebruikt voor privé berichten. Mijn collega, Merve, heeft je een link verzonden waarin je de privé gegevens kon versturen. Hier hebben wij niks ontvangen. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om het gevoel te hebben niet geholpen te worden, hierom had ik je doorgestuurd naar mijn collega's omdat ik alsnog geen gegevens van je had ontvangen. Op het moment van schrijven heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik zal je nogmaals de link versturen, mocht het lukken om jouw mobiele nummer, postcode+huisnummer en geboortedatum te versturen dan help ik je graag verder. En ja, wij vieren ook weekend inderdaad. Hier is de link voor het moderator account.

Reageer