Skip to main content

HOERA, net ontdekt dat overzicht dataverbruik weer werkt in de app & op de website bij ‘Ik Ben’. 
BEDANKT BEN, I’m very happy!

Het is sneu als wij klanten geïrriteerd, gefrustreerd en ongeduldig evt. overkwamen. Maar ik schat in dat jullie waarschijnlijk wel kunnen inzien wat de oorzaak ervan was…die…..griezelige stilte. Jammer. Als klant voel je je verloren…..

Helaas, viel de storing in een ongelukkige tijdspanne: zomervakantie → beduidend mnder personeel?

TIP: volgende keer reageer svp op het forum, een simpele ‘we zijn ermee bezig’ doet al wonderen (en een melding erbij dat het geen nadelige financiële gevolgen heeft voor de klant, zou helemaal perfect zijn). Dan wachten wij klanten het wel geduldig af.

Nogmaals: bedankt! 

Hoi! Is voor jou het verbruik ook met terugwerkende kracht opgenomen (dus de dagen tussen 25 juni en nu), of alleen vanaf vandaag? Mijn app werkt op dit moment nog niet helaas

Hoi, hier werkt het eindelijk ook weer🍹

Hier werkt hij ook weer, en ja waarom niet even een melding op de site, zijn klanten ook gerust gesteld, nu alleen maar klanten die klagen ook over nergens op reageren geen goed service.

Maar blij dat het weer werkt 

Hoi ​@Griet_ehvn0402,

Wat fijn dat je hebt laten weten dat de verbruik overzicht weer werkt! 

Er vond inderdaad een storing plaatst. Mijn excuses voor mijn late reactie en neem je tips natuurlijk mee, waarvoor dank!

Reageer