Beantwoord
Mobiele data werkt niet
Hallo,
Sinds een paar dagen werkt mijn mobiele data niet meer. Er staat een uitroepteken bij de data pijltjes en bij het netwerk bereik staat een kruisje als ik mn 4G aanzet. Ik heb mn telefoon al aan en uit gezet, Internetinstellingen naar standaardwaarden terug gezet en ook nog de instellingen van namen van toepassingen ingevoerd zoals vermeld op de site. Maar het werkt alsnog niet. Kan iemand me helpen? Soms kan ik wel nog een Whatsappje (enigzins vertraagd) versturen, maar andere dingen werken echt niet.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Clemens
Sinds een paar dagen werkt mijn mobiele data niet meer. Er staat een uitroepteken bij de data pijltjes en bij het netwerk bereik staat een kruisje als ik mn 4G aanzet. Ik heb mn telefoon al aan en uit gezet, Internetinstellingen naar standaardwaarden terug gezet en ook nog de instellingen van namen van toepassingen ingevoerd zoals vermeld op de site. Maar het werkt alsnog niet. Kan iemand me helpen? Soms kan ik wel nog een Whatsappje (enigzins vertraagd) versturen, maar andere dingen werken echt niet.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Clemens
Beste antwoord door Wietske
ARCH-XE6 schreef:
Ook ik heb hetzelfde probleem, verschillende dingen al geprobeerd zoals het opnieuw aanmelden bij jullie netwerk, de netwerk instellingen hantmatig instellen, telefoon meerdere malen opnieuw opgestart.
Zouden jullie voor mij ook een reset kunnen uitvoeren?
Het lijkt er op dat dit ontstaan is vanaf het ingaan van mijn nieuwe (verlengde) abonnement.
Zouden jullie voor mij ook een reset kunnen uitvoeren?
Het lijkt er op dat dit ontstaan is vanaf het ingaan van mijn nieuwe (verlengde) abonnement.
Oef, dat is inderdaad niet heel handig! Wel onwijs leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd 😃 Ik heb jouw simkaart zojuist gereset. Zou je je toestel willen herstarten en mij laten weten of je verbetering merkt met je internet?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.