Beantwoord

Melding "nummer wordt niet opgenomen" uitzetten.

  • 2 March 2019
  • 2 reacties
  • 508 keer bekeken

Beste lezers,

Mijn vader heeft een probleem met zijn eerste smartphone. Deze gaat maar een paar keer over en schakelt dan naar voicemail. Eerst trillen uitgezet omdat hij het idee had dat de telefoon eerst een paar keer trilde en dan pas een ringtone gaf, waardoor hij te laat was omdat de trillingen niet altijd werden opgemerkt. Dat hielp niet, vervolgens de voicemail uitgezet zodat de telefoon langer over zou gaan. Dat blijkt niet de oplossing. De telefoon gaat vijf of zes keer over waarna de beller de melding krijgt dat het gebelde nummer niet wordt opgenomen. Deze melding komt 9 van de 10 keer te snel, omdat mijn vader de telefoon niet snel genoeg kan opnemen. Gevolg is dat hij dan de beller terug gaat bellen, dat is natuurlijk goed voor Ben 😉 maar niet de bedoeling. Is deze melding ook uit te schakelen? Zo ja, hoe kan hij (of ik) dit doen?

Al vast bedankt voor de reactie(s) en eventueel advies.
icon

Beste antwoord door Merve 4 March 2019, 11:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Chja,

In het volgende topic kun je vinden hoe je je telefoon langer kunt laten overgaan.
Dank je wel Merve! Hiermee kan mijn vader ook weer gebruik maken van zijn voicemail. Twee vliegen in één klap. Ik ga het aan hem doorgeven.

Reageer