Beantwoord

Mijn voicemail springt steeds aan, willen jullie deze uitzetten?

  • 27 September 2017
  • 15 reacties
  • 1308 keer bekeken

Beste ben,
Graag wil ik vragen of aub mijn voicemail uitgezet kan worden voor altijd ...,bvd
Ik heb alles al geprobeerd,heb abt van 2 jaar gehad en steeds t zelfde...
Ik heb hierdoor al problemen op het werk etc gekregen, werk belt mij , voicemail gaat aan,[
er wordt ingesproken maar , er is geen bericht omdat ik het uit heb gezet, maar jullie zetten hem toch steeds weer aan???

waarom…??? (via google en Kassa heb ik gelezen dat dit al in 2011 een probleem was..?nu nog steeds …)
Echt een dringend verzoek nogmaals...ik ben al in de problemen gekomen en op mijn werk moeten verantwoorden, ja hoe denk je dat mijn baas dat vindt... precies..
Jammer dat t zo steeds moet gaan,

Is al de zoveelste keer...
Mvg
icon

Beste antwoord door Rox 28 September 2017, 08:20

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen marjadenuijl17! Ik kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt dat je voicemail telkens aan lijkt te gaan terwijl jij deze gewoon uit wil hebben staan. Zeker als dit problemen met bijvoorbeeld je werk oplevert. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie op het eerste oog geen bijzonders. Als ik verder op onderzoek uitga kom ik er achter dat heeeel diep verstopt op het netwerk de voicemail aanstaat. Ik heb de voicemail niet alleen uitgeschakeld maar helemaal afgemeld van het netwerk voor je. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.

Dag Ben, Ik ervaar exact hetzelfde probleem! Het zorgt echt al maanden voor misverstanden. Zojuist heb ik een contactformulier verzonden, waarnaar verwezen wordt bij aan/uitzetten voicemail. Maar bij het zien van deze topic, ben ik even aangehaakt. Help!
Ben ook reuzebenieuwd of het probleem bij Marja nu definitief is verholpen, ik hoop het!
Mvg Ilse
Reputatie 7
Badge +7
Dag Ben, Ik ervaar exact hetzelfde probleem! Het zorgt echt al maanden voor misverstanden. Zojuist heb ik een contactformulier verzonden, waarnaar verwezen wordt bij aan/uitzetten voicemail. Maar bij het zien van deze topic, ben ik even aangehaakt. Help!
Ben ook reuzebenieuwd of het probleem bij Marja nu definitief is verholpen, ik hoop het!
Mvg Ilse


Hé jeetje Ilse! Balen dat jij ook ongewenst je voicemail aan hebt staan! Ik ben meteen het systeem ingedoken en aan de slag gegaan, het lukt me echter niet om jouw voicemail uit te schakelen, hij is behoorlijk eigenwijs. Ik heb zojuist een melding doorgezet naar de technische dienst om hun ernaar te laten kijken en dit voor in orde te brengen. Zodra het hun wel is gelukt zul je hierover worden geïnformeerd via de email of per sms.
Dag, ik heb hetzelfde probleem voor twee nummers die ik gebruik. Herhaaldelijk met de helpdesk contact gehad hierover. Graag voicemail uit.
Reputatie 5
Badge +7
Dag, ik heb hetzelfde probleem voor twee nummers die ik gebruik. Herhaaldelijk met de helpdesk contact gehad hierover. Graag voicemail uit.

Hi, Ik heb voor beide telefoonnummers de voicemail uitgeschakeld. Als je het toestel opnieuw opstart dan is de voicemail uit.
Hoi, bij mij precies hetzelfde, wil ik via de Ben app voicemail uitzetten, komt er een pop up venster dat het te lang heeft geduurd..... maar kan er vervolgens niks mee doen, en blijft voicemail aanstaan.... 🙁
Kunnen jullie dit uitzetten voor mij ?

Hoor het graag
Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jelle. Ik heb dit voor je nagekeken. Klopt het dat het abonnement niet op jouw naam staat?
Hoi, heb inderdaad 2 nummers , 1 voor me zoonen 1 voor mij.
Het gaat om die van mij , eindigt op : 632
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik zie hier dat jouw voicemail uitstaat. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft. Je kunt dit uittesten door vanaf een ander nummer te bellen naar jouw voicemail. Wanneer je zelf naar je eigen nummer of jouw eigen voicemail belt, zet je deze automatisch weer aan. Ik wens je een fijne dag toe. 🙂
Dank je, net gebeld en idd..... hij staat uit ( hopen dat het zo blijft )
Nogmaals : 👍🏻 dank je wel
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je een fijn weekend toe!
Hier exact het zelfde probleem, voicemail staat uit in de app en online maar toch worden er berichten ingesproken!
Reputatie 5
Badge +9
Hi Rob. Kun je de onderste stappen in dit topic eens volgen? Laat me even weten hoe dat gegaan is! (Let er op dat wanneer je met jouw simkaart naar je eigen nummer of de voicemail belt, je deze week inschakelt)
@Romy dat had ik al gedaan.
Zou het zo kunnen zijn dat als ik in in gesprek ben mijn android toestel het gesprek doorschakelt naar de voicemail en omdat dat dus vanaf mijn eigen nummer gebeurt de voicemail weer aan gaat?

Als ik dat wil uitschakelen zegt mijn toestel "uw provider biedt geen ondersteuning voor het uitschakelen van de doorverbinding wanneer uw telefoon bezet is" En idem voor geen antwoord en onbereikbaar.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Rob,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb het in mijn systeem voor je gereset. Nu staat het volledig uit. Je zou zelf alleen nog heel even moeten afwachten. Het kan namelijk heel even duren totdat het wordt doorgevoerd naar de simkaart. Zet alleen nog je mobiel na 15 minuten uit en aan. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt. Ik wens je een mooie dag.

Reageer