Ben Klantvoordeel. Combineer meerdere abonnementen en krijg extra voordelen!

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 1462 keer bekeken

Ik heb iets nieuws voor je: Ben Klantvoordeel. Combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres? Dan kun je maandelijks extra voordelen krijgen. Zo krijg je tot wel 5 GB extra data als je je Ben abonnement combineert met het Ben abonnement van je partner, kinderen of andere huisgenoten. Heb je ook thuis Internet van Odido? Dan krijg je naast de extra data ook nog € 5 korting op je factuur van Internet van Odido. In dit topic geef ik jou alle ins en outs over Klantvoordeel.

 


 

Maandelijkse voordelen

Gebruik jij maandelijks veel data? Dan wordt Klantvoordeel voor jou nóg wat beter. Hoe hoger jouw databundel, hoe meer GB data je ontvangt!

  • Heb je een databundel van 1 GB – 4,9 GB? Jij ontvangt 1 GB!
  • Heb je een databundel van 5 GB – 9.9 GB? Jij ontvangt 3 GB!
  • Heb je een databundel van 10 GB of hoger? Jij ontvangt 5 GB!
  • € 5/mnd korting op je factuur van Internet van Odido

 

Aanmelden

Om in aanmerking te komen voor Ben Klantvoordeel moeten alle abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en apart worden aangemeld voor Ben Klantvoordeel. Dat laatste kan makkelijk via de Ben app of Ik ben

 

Voorwaarden

Er kunnen minimaal twee en maximaal zes Ben abonnementen en één Internet van Odido abonnement worden aangemeld op het adres. Klanten zonder mobiele data of met onbeperkte data krijgen geen extra data, maar tellen wel mee om de andere abonnementen voordeel te geven.

Meer informatie over het Ben klantvoordeel vind je hier.

Dit wordt mij veel gevraagd (F.A.Q)

 

Krijg ik voordeel als ik mijn mobiele abonnement van Ben combineer met Internet van Odido?

Ja. Met Ben Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Ben te combineren met een Internet van Odido abonnement op hetzelfde adres. Meer informatie.

 

Krijg ik voordeel als ik meerdere Ben abonnementen met elkaar combineer? 

Ja. Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijg je extra data voor elk Ben abonnement dat is aangemeld voor Klantvoordeel. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben onbeperkt data abonnement krijgt geen extra data. Meer informatie

 

Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel ontvangen op hetzelfde adres? 

Er kunnen maximaal zes Ben mobiele abonnementen worden gecombineerd met een Internet van Odido abonnement op hetzelfde adres. Meer informatie

 

Krijg ik voordeel als ik mijn mobiele abonnement van Ben combineer met een Internet van Odido abonnement? 

Ja. Met Ben Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Ben te combineren met Internet van Odido op hetzelfde adres. Meteen je Ben mobiele abonnement aanmelden voor Klantvoordeel? Dat kan hier

 

Het Ineternet van Odido abonnementvan T-Mobile kun je aanmelden via Mijn Odido

 

Welke mobiele Ben abonnementen komen in aanmerking voor de voordelen? 

Heb jij meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijgt elk Ben abonnement met internetbundel dat is aangemeld voor Klantvoordeel extra data. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben onbeperkt data abonnement krijgt geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Ik Ben kun je zien welke voordelen voor jou gelden.

 

Ik woon alleen. Kan ik korting krijgen met Ben Klantvoordeel? 

Ja, Ben Klantvoordeel is er ook voor jou. Je mag meerdere abonnementen op één adres combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet en/of TV van Odido naast je mobiel abonnement van Ben? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel.

 

Kan ik ook voordeel krijgen als ik mijn mobiele abonnementen van Ben en Odido met elkaar combineer? 

Nee. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een Internet van Odido abonnement voor thuis. 

 

Ik heb al twee Ben abonnementen gecombineerd in Klantvoordeel. Krijg ik ook voordeel als ik nog een Ben abonnement koop op mijn adres? 

Ja! Er kunnen maximaal zes mobiele abonnementen worden gecombineerd met een abonnement van Internet van Odido.  

 

Ik heb Klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug. 

Het kan zijn dat de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat alle abonnementen los worden aangemeld voor Klantvoordeel en dat akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel.  

 

Zijn er minimaal 2 abonnementen aangemeld, maar staat er ‘Geen voordeel’ bij jouw mobiele abonnement, dan kan het zijn dat jouw abonnement niet in aanmerking komt voor voordeel.  

 

Ik heb al een mobiel abonnement van Ben en wil Internet van Odido bestellen. Wat moet ik doen om Klantvoordeel te krijgen op beide abonnementen?  

Odido heeft wettelijk je officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van Internet van Odido aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is Internet van Odido abonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in Ik Ben. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kun je beide abonnementen alsnog aanmelden via Ik Ben.

 

Kan ik de extra internetbundel van Klantvoordeel ook in de EU gebruiken? 

Als je door Klantvoordeel 1, 3 of 5 GB extra data krijgt, dan kun je dit gebruiken in Nederland en de gehele EU.

 

Relevante kennisartikelen

 


2 reacties

Beste BEN, hoe kan het dat jullie Iphone14 abonnement €840 kost.
Terwijl er bij Odido een Iphone15 abonnement €882 kost? 

Ik vergelijk dan alleen de toestel kosten.

 

Waarom is die Iphone14 nog zo duur, terwijl de nieuwste nu uit?
Ik zou wel weten welke ik zou kiezen dan namelijk.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Luuk Willems , wat goed dat je dit opmerkt!

Iedere aanbieder kan hierin spelen met de prijs, zo ook Ben. Omdat Odido inderdaad de Iphone 15 zal aanbieden is de Iphone 14 in prijs verlaagd. Ben heeft nooit de allernieuwste toestellen bij ons zal dit dan ook nog even duren. 

Reageer