Skip to main content

Mijn man en ik hebben beide 3G klantvoordeel gehad. Mijn abonnement is sinds gisteren verlengd, maar nu is bij mij het klantvoordeel weg. Bij mijn man staat het nog steeds. Kan ik dit zelf oplossen door me opnieuw aan te melden, want ik kan geen contact krijgen met de klantenservice. Twitter ligt er zelfs helemaal uit (@benwebcare)

Hoi @ManoniT  Harteijk dank voor het openen van dit topic. Ontzettend bedankt voor het verlengen van jouw Ben abonnement. 💐 Bij een verlenging zal jouw klantvoordeel niet zomaar stoppen, misschien is het adres per ongeluk gewijzigd bij de verlenging waardoor het systeem automatisch het klantvoordeel beeindigd. Mijn advies is om in te loggen op www.ben.nl/inloggen en hier jullie adres goed te controleren en eventueel aan te passen. Via www.ben.nl/klantvoordeel kan jij altijd weer klantvoordeel aanvragen. Kom je er echt niet uit? Wij staan voor jou klaar op www.ben.nl/service/contact 


Hoi Fatima,

Dank je wel voor je reactie. Gisteren is het hersteld door jullie. Sms-je gehad dat klantvoordeel weer is ingesteld. Kan dit ook weer terug zien in de app. Dus nogmaals dank. Ben 😊 en blijf zeer tevreden over jullie. 
groetjes Manoni.


Hoi @ManoniT Wat fijn dat jij je klantvoordeel weer hebt, fijn dat jij dit nog even wilde doorgeven aan ons! 😉 Een hele fijne dag gewenst! 


Reageer