Skip to main content
Beantwoord

MB extra op verkeerde aansluiting

• 17 januari 2025
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Helaas krijg ik geen contact via de chat maar ik heb gisteren in mijn haast bundel bijgekocht omdat ik meldingen kreeg dat ik mijn verbruik had overschreden.

Helaas blijkt nu dat ik deze heb geplaatst op toestel van mijn zoon. Kunt u dit aanpassen 

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Jet.vincent64  Bedankt voor het openen van dit topic. Het is niet mogelijk om een aanschaf van MB extra achteraf weer te annuleren, sorry! Maar heel misschien kan ik toch nog iets hierin betekenen voor je. Kan jij mij berichten via www.ben.nl/service/contact  Ik hoop jou snel te spreken. 🌷

Bekijk origineel

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Jet.vincent64  Bedankt voor het openen van dit topic. Het is niet mogelijk om een aanschaf van MB extra achteraf weer te annuleren, sorry! Maar heel misschien kan ik toch nog iets hierin betekenen voor je. Kan jij mij berichten via www.ben.nl/service/contact  Ik hoop jou snel te spreken. 🌷

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen