Skip to main content
Beantwoord

WAAROM krijgt andere klant zijn oude verdwenen nummer van LOPEND abo wel terug - en ik NIET?

• 24 januari 2025
  • 7 reacties
  • 21 keer bekeken

Geert van Dijk

ls,

zoals zovaak hier gerapporteerd - wil ik het hier toch noig eens over hebben

we hebben een abo
we nemen een tweede abo met nummerbehoud
ons oude nummer wordt overschreven
en ben zegt dat ze niets meer kunnen doen.

MAAR WAAROM KRIJGT DEZE KLANT DAN WEL ZIJN OUDE VERDWENEN NUMMER TEREUG???
en bovendien een kleine financiele vergoeding?

zie 

lees eens dit bericht:
Deze klant kijgt dus WEL zijn oude nummer terug EN bovendien een vergoeding!!

WAAROM HIJ WEL ??
En al die andere gedupeerden niet?

Hoor graag
Geert van dijk

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Geert van Dijk  ​@J Knaap Het ging om een dubbele topic/vraag vandaar dat ik er één van deze topics verwijderd heb, ik zie ook dat jij meerdere topics opent met dezelfde vraag, dit is niet handig. Zoals eerder al duidelijk en meerdere keren ook uitgelegd is het niet mogelijk om een verkeerde nummerbehoud aanvraag terug te draaien. Wat jij wel zou kunnen doen is de simkaarten wisselen, dit is ook wat deze klant toen gedaan heeft. 

Bekijk origineel

• Ben ontwaakt
  • 24 januari 2025

Ik zie dat uw andere topic is verwijderd, waarin ik mijn verhaal heb gedaan. Helaas. Stiekem de hoop dat ze er nog wat aan doen.

Geert van Dijk

Is mijn topic verwijderd?
Pffff
haha als dat zo is - dan is er kennelijk een vrijheid van meningsuiting… behalve als je iets schrijft wat niet in het staatje van Ben past...
Maar er IS dus een klant die dezelfde ‘fout’ heeft gemaakt, zijn nummer kwijt was - en niet alleen zijn NUMMER terugkreeg - maar daar bovenop ook nog een vergoeding (dat hoef ik niet - wil alleen ons nummer terug.)
Nummer was van mijn vrouw, ze is nu heel erg boos op MIJ

HOOP dat ben mij wil helpen..

gr geertvan dijk

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Geert van Dijk  ​@J Knaap Het ging om een dubbele topic/vraag vandaar dat ik er één van deze topics verwijderd heb, ik zie ook dat jij meerdere topics opent met dezelfde vraag, dit is niet handig. Zoals eerder al duidelijk en meerdere keren ook uitgelegd is het niet mogelijk om een verkeerde nummerbehoud aanvraag terug te draaien. Wat jij wel zou kunnen doen is de simkaarten wisselen, dit is ook wat deze klant toen gedaan heeft. 

Geert van Dijk

de simlaart hebben we ook direkt omgewisselt; het van KPN geimpoirteerde nummer werkt. Maar ons oude ben-nummer is verdwenen, daar hebben we nu een nieuw, onbekend nummer voor.
Wat ik bij nummerbehoud heb ingevuld kan ik niet meer zien. Maar ik heb wél de bevestiging die ik volgens Ben niet goed gecontroleerd heb.!

lees nu eens wat er in de door u bedoelde bevestiging staat:

Ik heb dus nummerbehoud aangevraagd voor nummer+31620196973

en dit staat in de bevestiging:

Nummerbehoud informatie

Te behouden nummer

+31620196973

Tijdelijke nummer
Klopt dit tijdelijke nummer niet? Neem dan zo snel mogelijk contact op met mijn klantenservice

+31615684968

Datum & tijdstip

15-01-2025 tussen 9.00 en 17.30 uur

nou dat klopt HELEMAAL !
Ik wil nr 31620196973 (het van KPN geimporteerde nummer) behouden. Ik heb immers NUMMERBEHOUD aangevraagd  en dat wordt keurig bevestigd.
Dus wat doe ik fout???

Dat ons oude nummer 31615684968 als ‘’tijdelijk nummer’ wordt opgevoerd vond ik opmerkelijk, maar omdat ik niet elke week een extra abo afsluit dacht ik dat dat zo hoorde.

Leg het me uit, dan snap ik het ook

STEL dat u in uw bevestiging eenduidig geschreven had: ‘te importeren nummer ...6973 , dat gaat nummer … 4968 vervangen, dan was het mij duidelijk geweest dat er iets niet goed ging. En als u in de reacties op uw website kijkt ziet u dat in nu niet bepaald de enige ben die dit overkomt:het zijn er tientallen

enk dat we vast kunnen stellen dat uw tekst in de bevestiging op zijn minst NIET eenduidig is!

groeten van Geert van Dijk

Ben Moderators
Administrator

Goedemiddag ​@Geert van Dijk  Omdat jij nog met een hoop vragen zit,  wil ik jou vriendelijjk vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900 0401405. Hartelijk dank alvast!  

Geert van Dijk

ik heb geen vragen,ik heb een probleem - en dat is bij u bekend. Ik heb vorige week een half uur getelefoneerd EN een uur gechat… en met gaf mij alleen maar tikken op mijn neus.
En in opnieuw die vernederingen heb ik geen zin…
Als u wat voor mij kunt/wilt doen mag u mij altijd bellen, 026-364 84 35

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Geert van Dijk Ik kan hierin niets voor jou betekenen, anders had ik dit graag gedaan. Een hele fijne dag gewenst.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen