Sticky

Wat gebeurt er met mijn abonnement als mijn contract is afgelopen?

  • 23 January 2023
  • 0 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

De tijd vliegt als je het naar je zin hebt! Voor je het weet komt de einddatum van je abonnement in zicht. Maar wat betekent dit precies voor jou? In dit topic ga ik je hier alles over vertellen.

 

Wat als ik niks doe?

Zodra jouw abonnement op zijn einde loopt heb je verschillende opties, je kunt ervoor kiezen om niks te doen. Jouw abonnement zal dan automatisch worden omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement tegen dezelfde voorwaarde en tarieven die jij nu hebt. Jouw huidige bundels blijven dus voor hun huidige prijs doorlopen. Zo behoud jij je telefoonnummer zonder dat jij weer aan een contract vast zit. De eventuele toestelbetaling komt uiteraard wel te vervallen omdat jij deze helemaal hebt afbetaald.

Je kunt dit abonnement door laten lopen zolang jij wilt, je kunt het zien als een abonnement voor onbepaalde tijd. Hier zal ook niks aan veranderen tot dat jij zelf een wijziging doorvoert. Je kunt er op dat moment ook voor kiezen om je bundels aan te passen door middel van een bundelwijziging. Je kunt hiervoor kiezen omdat jouw bundels bijvoorbeeld niet meer bij je verbruik passen of omdat Ben soortgelijke bundels aanbiedt voor een lagere prijs.

Het verlengen van je Ben abonnement

Vanaf 4 maanden voordat jouw contact afloopt kun jij alvast een verlenging aanvragen.

Je hebt de keuze uit een abonnement met een nieuwe telefoon, een maandelijks opzegbaar sim only abonnement of een sim only abonnement voor 12 of 24 maanden.

Kies je voor een abonnement met een nieuw toestel dan zal deze meteen geleverd worden en kun jij hem ook meteen al in gebruik nemen. Jouw nieuwe abonnement zal dan ingaan zodra jouw huidige abonnement is afgelopen. Kortom, de keuze is reuze en je hebt complete vrijheid!

 

Check via Ik Ben of de Ben app of je je abonnement al kunt verlengen. Is dit het geval? Dan kun je direct je verlenging in orde maken.


0 reacties

Geen reactie

Reageer