Sticky

ID-check voorwaarden

  • 10 August 2023
  • 0 reacties
  • 17 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

ID-check voorwaarden
Wanneer jij contact opneemt met onze klantenservice doen wij standaard een eerste ID-Check zodat wij weten dat jij de contracthouder bent. 

 

Wat vragen wij in eerste instantie? 

Wij vragen of jij de contracthouder bent, ben jij dit NIET dan kijken wij of er een machtiging is afgegeven, wij kunnen dit controleren. Geen machtiging? Dan kunnen wij jou niet verder helpen. De contracthouder dient persoonlijk contact op te nemen. 

Ben jij wel de contracthouder? Dan vragen wij dit:
1. Mobielnummer of klantnummer
2. Voorletter en achternaam 
3. Postcode en huisnummer of straatnaam en huisnummer
4. Geboortedatum

 

Sta jij onder bewind? In de meeste gevallen mogen wij dan niets wijzigen, alleen informatie geven. Jouw bewindvoerder mag ons hierover mailen.

Verzwaarde ID-check

Wanneer doen wij een verzwaarde ID check? Zie hieronder:
Pin en of puk code opvragen
Achternaam wijzigen (max 2 tekens)
Blokkeren en deblokkeren van de simkaart
E-mail wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Wijzigen mobiele nummer
Aanvragen vervangende simkaart
Activeren vervangende simkaart
 
Bij een verzwaarde ID check vragen wij dit:

Geef op minimaal drie van deze vragen het juiste antwoord:

1. Geef aan bij welk verkooppunt je je toestel/contract hebt aangeschaft. 
2. Merk en type toestel
3. Noem een telefoonnummer waar je veel naar belt.
4. Noem het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur. 
5. Noem je legitimatie type en nummer. (Enkel bij een sim only abonnement dat jij via een ander verkooppunt hebt afgesloten)
6. Noem de exacte bundels die je afneemt in het Ben abonnement
7. Noem de exacte bundels die je afneemt in het Ben abonnement


0 reacties

Geen reactie

Reageer