Sticky

Hoe kan ik mijn bestelling bij Ben annuleren?

• 6 mei 2019
  • 0 reacties
  • 460 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Het kan voorkomen dat jij achteraf jouw bestelling bij Ben wil annuleren, dit kan zijn omdat je bijvoorbeeld toch liever iets anders besteld of omdat jij nog niet kan overstappen vanaf je provider. We zouden het onwijs jammer vinden als jij er voor kiest om je bestelling te annuleren maar dit is uiteraard mogelijk. In dit topic leg ik je er alles over uit.

Wanneer kan ik annuleren?

Annuleren kan binnen 14 dagen na het bestellen. Bij een mobiele telefoon gaat de bedenktermijn in vanaf het moment dat deze is afgeleverd. Als deze 14 dagen voorbij zijn is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.
Als jij je telefoon nog niet hebt ontvangen kun jij ook via de email van AMP groep aangeven dat jij de bestelling niet wil ontvangen. Zij zullen dan de annulering aan ons doorgeven. Heb jij de telefoon wel al ontvangen dan zul jij na het annuleren via de email instructies ontvangen om het toestel terug te sturen. Zodra wij jouw telefoon hebben ontvangen wordt de annulering doorgevoerd.

Let op; heb jij besteld via een extern verkooppunt ,zoals bijvoorbeeld Belsimpel.nl, dan moet je bij dat verkooppunt aangeven dat je wil annuleren. Als jij in een fysieke winkel je abonnement hebt besteld, zoals bijvoorbeeld Media Markt, dan geldt er vaak geen bedenktermijn, informeer hiernaar bij het betreffende verkooppunt.

Hoe kan ik doorgeven dat ik mijn bestelling wil annuleren?

Het doorgeven dat je wil annuleren kan op verschillende manieren, als je dit het liefst online doet kan dit via Facebook, Twitter of het contactformulier.

Wordt je liever telefonisch geholpen dan kun je bellen met 0900 04 01 405 op werkdagen tussen 08:00 en 17:00. Ben je in het buitenland bel dan naar: + 31 2400 1405

Je kunt er ook voor kiezen om het schriftelijk door middel van een brief te doen. Deze brief kan opgestuurd worden naar:
Ben klantenservice
Postbus 13016
2501 EA Den Haag

Vermeld in de brief wel duidelijk jouw naam, geboortedatum en postcode + huisnummer, dan weten we van wie wij de brief hebben ontvangen.

Krijg ik een bevestiging van de annulering?

Ja zeker! Zodra de annulering is doorgevoerd in het systeem ontvang jij automatisch een email met daarin de bevestiging van de annulering.

Als ik heb geannuleerd kan ik dan weer opnieuw bestellen bij Ben?

Uiteraard! Zelfs als je een bestelling annuleert blijf je altijd welkom bij ons. Zodra jij per email de bevestiging van de annulering hebt ontvangen kun jij een nieuwe bestelling plaatsen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer