Skip to main content
Beantwoord

FaceTime en Imessage activatie (extra kosten)

• 17 februari 2025
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Hii, ik ben vandaag overgestapt naar Ben alleen is deze overgang niet zo goed gegaan. Mijn FaceTime en Imessage kunnen niet geactiveerd worden door deze melding. En als ik alle kosten accepteer en op schakel in klik krijg ik een foutmelding. Dit doet mij denken dat dit aan Ben ligt en niet aan Apple (dat vertelde Apple zelf ook). Ik heb jullie gebeld maar denk niet dat jullie mij hebben begrepen dus hierbij de vraag opnieuw: Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@Norah Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Wat balen van die melding zeg! Ik denk niet dat het aan jouw Ben simkaart ligt eerlijk gezegd. Kan jij kijken of het herstarten van jouw telefoon helpt om ervoor te zorgen dat jij deze melding niet meer krijgt? Update je iPhone ook gelijk! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Goedemiddag ​@Norah Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Wat balen van die melding zeg! Ik denk niet dat het aan jouw Ben simkaart ligt eerlijk gezegd. Kan jij kijken of het herstarten van jouw telefoon helpt om ervoor te zorgen dat jij deze melding niet meer krijgt? Update je iPhone ook gelijk! 😊

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen