Skip to main content
Beantwoord

Geen service en geen netwerk

  • February 12, 2019
  • 6 reacties
  • 1399 keer bekeken

sophiekannietbellen
Sinds gisterenavond 19.00 staat er geen service en heb ik alleen internet bij Wifi. Ik kwam net uit het vliegtuig, hij deed het nog heel even en sinds dien heeft hij het niet meer gedaan. Help!

Beste antwoord door mzaadhof

De oplossing:
De iPhone kiest een ander netwerk dan Ben, vandaar geen service.
Ga naar instellingen - mobiele netwerk - Netwerkselectie - zet "automatisch uit - kies Ben NL

6 reacties

  • Ben nieuw
  • 2 reacties
  • February 12, 2019
Precies hetzelfde hier! Vanmorgen uit vliegtuig, deed het heel even en vervolgens : "geen service".
Volgens klantenservice zijn al mijn instellingen bij Ben goed, maar doet het nog steeds niet.
HELP

  • 2 reacties
  • February 13, 2019
Hier hetzelfde probleem. Ik heb sinds ik maandagavond terug ben gekomen uit Parijs geen netwerk/service meer. Ik heb ook alle instellingen gecontroleerd, maar dit heeft niet geholpen helaas!

  • Ben nieuw
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • February 13, 2019
De oplossing:
De iPhone kiest een ander netwerk dan Ben, vandaar geen service.
Ga naar instellingen - mobiele netwerk - Netwerkselectie - zet "automatisch uit - kies Ben NL

  • 2 reacties
  • February 13, 2019
De oplossing:
De iPhone kiest een ander netwerk dan Ben, vandaar geen service.
Ga naar instellingen - mobiele netwerk - Netwerkselectie - zet "automatisch uit - kies Ben NL

Bedankt! Nu werkt het inderdaad weer.

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • March 8, 2019
Hetzelfde probleem vanaf gisteravond geen services. Via instellingen de voorgestelde oplossing van Ben ingevoerd, mijn SIMkaart door Ben gereset en nog steeds geen oplossing. Assistentie via messenger is traag en niet effectief en heb nog steeds geen services. HELP

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • March 11, 2019
Hi! Vervelend dat je problemen ervaart met het bereik van jouw simkaart. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen. Ondertussen heeft mijn collega jou een e-mail verstuurd met verdere instructies. Heb je deze stappen gevolgd? Ik hoor graag van je.