Beantwoord

Geen service en geen netwerk

  • 12 February 2019
  • 6 reacties
  • 1375 keer bekeken

Sinds gisterenavond 19.00 staat er geen service en heb ik alleen internet bij Wifi. Ik kwam net uit het vliegtuig, hij deed het nog heel even en sinds dien heeft hij het niet meer gedaan. Help!
icon

Beste antwoord door mzaadhof 13 February 2019, 14:45

Bekijk origineel

6 reacties

Precies hetzelfde hier! Vanmorgen uit vliegtuig, deed het heel even en vervolgens : "geen service".
Volgens klantenservice zijn al mijn instellingen bij Ben goed, maar doet het nog steeds niet.
HELP
Hier hetzelfde probleem. Ik heb sinds ik maandagavond terug ben gekomen uit Parijs geen netwerk/service meer. Ik heb ook alle instellingen gecontroleerd, maar dit heeft niet geholpen helaas!
De oplossing:
De iPhone kiest een ander netwerk dan Ben, vandaar geen service.
Ga naar instellingen - mobiele netwerk - Netwerkselectie - zet "automatisch uit - kies Ben NL
De oplossing:
De iPhone kiest een ander netwerk dan Ben, vandaar geen service.
Ga naar instellingen - mobiele netwerk - Netwerkselectie - zet "automatisch uit - kies Ben NL

Bedankt! Nu werkt het inderdaad weer.
Hetzelfde probleem vanaf gisteravond geen services. Via instellingen de voorgestelde oplossing van Ben ingevoerd, mijn SIMkaart door Ben gereset en nog steeds geen oplossing. Assistentie via messenger is traag en niet effectief en heb nog steeds geen services. HELP
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Vervelend dat je problemen ervaart met het bereik van jouw simkaart. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen. Ondertussen heeft mijn collega jou een e-mail verstuurd met verdere instructies. Heb je deze stappen gevolgd? Ik hoor graag van je.

Reageer