Beantwoord
gsm iphone 6s al na 1 maand gecrasht
Beste Ben,
Eeest proberen te chatten, maar opeens was chat weg .. geen idee waarom. Al 2 dagen probeer ik te bellen maar immens lange wachttijden.
Ik heb voor mijn dochter een nieuwe iPhone 6s gekocht in combi abonnement als slagingskado en ze heeft deze ook echt nodig nu ze gaat studeren in sept.
Nu is hij uitgevallen en doet helemaal niets meer proberen op te laden paar dagen, maar zonder succes
3 juli hebben we de gsm ontvangen
Help hoe nu verder!
Groetjes Roos
Eeest proberen te chatten, maar opeens was chat weg .. geen idee waarom. Al 2 dagen probeer ik te bellen maar immens lange wachttijden.
Ik heb voor mijn dochter een nieuwe iPhone 6s gekocht in combi abonnement als slagingskado en ze heeft deze ook echt nodig nu ze gaat studeren in sept.
Nu is hij uitgevallen en doet helemaal niets meer proberen op te laden paar dagen, maar zonder succes
3 juli hebben we de gsm ontvangen
Help hoe nu verder!
Groetjes Roos
Beste antwoord door Romy
Jeetje, dat is echt balen. Normaal gesproken kun je een toestel omruilen binnen 8 dagen. Omdat dit erbuiten is valt het toestel onder garantie termijn. Dat betekent dat het toestel ter reparatie moet worden aangemeld. Via onze website lees je alle informatie: https://www.ben.nl/service/vraag/844
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.