Skip to main content
Antwoord

nieuwe sim kaart heeft geen service

  • May 28, 2021
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb 2 dagen geleden een abbonement bij ben genomen maar het geeft aan dat hij geen service heeft

Beste antwoord door Chiel04

Hoi @Chiel04,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw topic, maar mocht je nog vragen hebben, staan we nog steeds voor je klaar.

Ja het is gelukt

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 1, 2021

Hoi @Chiel04! Wat onhandig dat je geen bereik hebt. Heb je toevallig ook aangegeven dat je nummerbehoud wilt? 


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • June 22, 2021

Hoi @Chiel04,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw topic, maar mocht je nog vragen hebben, staan we nog steeds voor je klaar.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • Antwoord
  • June 22, 2021

Hoi @Chiel04,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw topic, maar mocht je nog vragen hebben, staan we nog steeds voor je klaar.

Ja het is gelukt