Beantwoord

4G in het buiteland (EU)

  • 19 February 2024
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi, ik ben in België en ik krijg geen 4g netwerk. Alles geprobeerd. Ik heb wel gelezen dat jullie mijn simkaartinstellingen konden resetten om dit problemen te fixen.

Bedankt , groeten, Martin. 

icon

Beste antwoord door Fatima 21 February 2024, 14:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @MartínK! Wat vervelend dat je geen verbinding kunt krijgen in België. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Hoi @MartínK! Wat vervelend dat je geen verbinding kunt krijgen in België. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

 

Hoi @Merve , bedankt voor je antwoord. Ik heb je een bericht gestuurd met mijn gegevens.

Alvast bedankt !

Groeten,

Martín. 

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor jouw gegevens @MartínK  Ik zie verder geen bijzonderheden op jouw simkaart? Jij hoort binnen de EU zonder problemen gebruik te kunnen maken van jouw belbundel en databundel. Kan jij kijken of jij jouw data roaming aan hebt gezet? Wat soms ook wil helpen is om handmatig zelf een Belgisch netwerk te selecteren via de instellingen op jouw telefoon. Ik stuur jou ook nog een e-mail met extra hulp. Succes! 

 

Kijk ook nog even naar dit topic over problemen met bellen in het buitenland en ook naar dit topic over problemen met internet in het buitenland. Kom jij er echt niet uit, bel ons dan vanuit het buitenland op nummer +31624001405 

Vervelend. 

Mijn vriendin heeft dezelfde instellingen en provider, maar krijgt wel 4g, en ik helaas niet. 

 

Reputatie 4
Badge +1

Vervelend dat het nog steeds niet wil lukken. Neem jij contact met ons op? @MartínK 

Reageer