Skip to main content
Beantwoord

Bellen naar buitenlands nummer

• 12 februari 2019
  • 5 reacties
  • 381 keer bekeken

Op mijn nummer is denk ik ook een blokkade van toepassing op bellen naar buitenlandse nummers/0900 nummers. Zou dit opgeheven kunnen worden? Alvast vriendelijk bedankt!

Beste antwoord door Shanna

Goedemorgen Kanya! Ik heb beide blokkades voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? ☺️
Bekijk origineel

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 13 februari 2019
Goedemorgen Kanya! Ik heb beide blokkades voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? ☺️

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Kan ook niet naar buitenlandse nummers bellen. Heb onlangs contract verlengd. Het gaat om [edit telefoonnummer verwijderd].
Kunnen jullie de blokkade verwijderen aub.

Alvast bedankt.
Raymond

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 februari 2019
Hi Raymond. Ik heb jouw telefoonnummer wegens privacy redenen weg gehaald. Verder stond er geen blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb wel een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten hoe dat is gegaan!

Hi Romy,
Alles werkt zoals het zou moeten. We kunnen naar buitenlands nummer bellen.

Bedankt!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 22 februari 2019
Fijn om te horen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen