Beantwoord

Bellen naar buitenlandse nummers niet toegestaan

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 485 keer bekeken

Hi, ik probeer een bedrijf in Engeland te bellen, maar krijg het bericht Bellen naar buitenlandse nummers niet toegestaan. Ik begrijp dat hier een blokkade opstaat, kan dit verwijderd worden? Bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door Merve 4 March 2020, 13:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Tanja! Bedankt voor je bericht. Er stond inderdaad een blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. De blokkade is verwijderd, je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag verder:blush:

Hoi Merve! 

 

Helaas krijg ik nog steeds te horen dat dit nummer niet is toegestaan... Ik heb de telefoon opnieuw opgestart. Zou je nog eens kunnen kijken of de blokkade inderdaad verwijderd is?

 

Alvast bedankt  

Reputatie 5
Badge +6

Dat is vreemd! Er staat op dit moment echt geen blokkade. Voer je het nummer wel met het juiste netnummer in? En kun je wel andere buitenlandse nummer bellen?

Hallo ik kan niet naar Frankrijk bellen, niet toegestaan?!  Het gaat om numero Cristal en is erg belangrijk ivm een erfenis

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Sabbie43!

Ik kan de instellingen van je abonnement even nakijken om te zien of dit in orde is. Zou je hiervoor je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht kunnen sturen? Dit kan naar dit account. Ik hoor graag van je!

Reageer