Skip to main content
Beantwoord

bellen naar het buitenland (belgie) geblokkeerd

• 6 januari 2019
  • 5 reacties
  • 348 keer bekeken

cas206
ik wilde vnv bellen naar een vriendin van mij in belgie en wat ik te horen kreeg was dat het telefoontje geblokkeerd was en dat terwijl ik onbeperkt min heb.

hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Wietske

Hoi Cas, ik zie inderdaad dat er nog een blokkade op deze dienst staat. Deze heb ik voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten, zodat de wijziging ook op jouw simkaart wordt overgebracht? Daarnaast wil ik nog wel aangeven dat bellen naar premium telefoonnummers en het buitenland (vanuit Nederland) niet binnen je onbeperkte belbundel valt. Hiervoor betaal je namelijk een toeslag van 51 cent per minuut.
Bekijk origineel

5 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2019
Hoi Cas, ik zie inderdaad dat er nog een blokkade op deze dienst staat. Deze heb ik voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten, zodat de wijziging ook op jouw simkaart wordt overgebracht? Daarnaast wil ik nog wel aangeven dat bellen naar premium telefoonnummers en het buitenland (vanuit Nederland) niet binnen je onbeperkte belbundel valt. Hiervoor betaal je namelijk een toeslag van 51 cent per minuut.

• Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 16 januari 2019
Hetzelfde probleem hier. Ook geen mogelijkheid om naar het buitenland te bellen.
Kan ik dit zelf oplossen?

Groeten Roeland

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 17 januari 2019
Hi. Ik heb dit voor je aangepast. Als het goed is kun je nu weer volledig gebruiken van je abonnement na het herstarten van je toestel. Laat me het even weten!

• Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 17 januari 2019
Romy schreef:
Hi. Ik heb dit voor je aangepast. Als het goed is kun je nu weer volledig gebruiken van je abonnement na het herstarten van je toestel. Laat me het even weten!

Ja werkt weer! Bedankt

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 januari 2019
Fijn om te horen. Ik wens je een fijn weekend!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen