Beantwoord

Bellen naar het buitenland niet toegestaan

  • 26 April 2019
  • 8 reacties
  • 835 keer bekeken

Dag, mijn abonnement bij Ben is vandaag ingegaan, maar bellen naar het buitenland is niet toegestaan. Zouden jullie dat in de instellingen van mijn Sim kaart kunnen aanpassen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Romy 26 April 2019, 14:28

Bekijk origineel

8 reacties

ik krijg als ik naar het buitenland bel "deze oproep is niet toegestaan" dat was ooit gecorrigeerd en nu heb ik er weer last van. misschien door een nieuwe telefoon. hoe dan ook: kan dit veranderd worden?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Laura. Ik heb dit even voor je nagekeken. Er stond inderdaad een blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb deze voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten hoe dit heeft uitgepakt.
Dag Romy,
Zou je hetzelfde voor mij kunnen doen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Gerlinda. Er stond geen blokkade actief op jouw simkaart, maar ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.
Ik kan ook niet naar het buitenland bellen. Krijg dan "deze oproep is niet toegestaan". Zou je willen kijken of er op mijn sim-kaart ook een blokkade zit en deze op willen heffen?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Mirthe,

De blokkade is opgeheven. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hoi Merve, dankjewel nu kan ik wel naar het buitenland bellen. Gr. Mirthe
Reputatie 5
Badge +6
Super Mirthe! Ik wens je een mooie dag😊

Reageer