Beantwoord

buiten bundel jn buitenland terwijl ik niet heb gebeld!

  • 23 February 2022
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Ik ben momenteel op Curaçao. Vanmiddag werd ik gebeld en heb niet opgenomen, want ik wil niet buiten mijn bundel. Vrij snel erna kreeg ik de boodschap dat ik buiten mijn bundel was gegaan, terwijl ik niet heb opgenomen of gebeld. Daarna ben ik gaan kijken en zag ik dat ik kennelijk met nog een nummer had gebeld, dat nummer was mijn eigen nummer met 4 cijfers er nog voor.

 

Ook daar heb ik niet mee gebeld, en het nummer staat ook nergens in mijn bel lijst. Het gaat om iets van 2,20 maar ik vind het erg irritant dat ik moet betalen voor belletjes die ik bewust NIET maak!

 

zouden jullie mij hiermee kunnen helpen en het kunnen oplossen? Anders wordt het een erg dure tijd hier!

icon

Beste antwoord door Shaira 25 February 2022, 15:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Sophie Mossman

Bedankt voor het openen van dit topic. Wat vervelend om te lezen. Uit jouw uitleg maak ik op dat het gesprek naar de voicemail verzonden is. 

Voor jouw verblijf kan ik dit uitschakelen om deze kosten te voorkomen. Daarnaast zou ik ook een algehele roaming blokkade kunnen plaatsen aangezien ieder verbruik op Curacao buiten de bundel valt.  Stuur mij dan ook jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer in een privébericht. Ik help je dan graag verder.

Reageer