Ik zit nu een aantal weken in Kenia en Tanzania. Ik heb nu 3 maal een sms met kosten buiten de bundel ontvangen. Ik heb voicemail uitstaan sinds ik uit Nederland ben vertrokken. Ik heb geen data roaming aanstaan. Waar komen die kosten vandaan? Ik neem de telefoon niet op want die komen van een bedrijf dat mij al jaren probeert over te halen klant te worden. Telefoon zit in mij tas omdat ik een andere telefoon gebruik met een lokale sim erin. Als ik de SIM verwijder dan heb ik geen whatsap meer. Wat te doen?
buiten de bundel kosten
Beste antwoord door Jolijn
Bedankt voor het sturen van je gegevens
Ik heb de kosten buiten de bundel nagekeken en ik zie dat dit komt omdat je steeds wordt gebeld. Ook al neem je de telefoon niet aan, zie je alsnog extra kosten omdat er verbinding is gemaakt met het netwerk. Ik raad je daarom toch aan om je simkaart uit je toestel te halen. Zo voorkom je extra kosten en kun je nog steeds gebruik blijven maken van Whatsapp.
Daarnaast zal ik voor nu eenmalig een bedrag van 15 euro vergoeden voor de extra kosten die vorige maand zijn ontstaan en deze maand, omdat je hier niet van op de hoogte was. De extra kosten voor deze maand staan wel hoger, maar je zal zien dat deze andere kosten automatisch niet worden berekend op je factuur, omdat het gaat om extra kosten die worden berekend voor een doorschakeling naar voicemail die je niet hebt. Sorry voor het ongemak! De vergoeding zal je volgende maand terug zien op je factuur.
Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
