Beste antwoord door Snoeshaantje
Ik heb even gekeken op een navigatie app die ik ook gebruik, Here WeGo. Voor Afrika ruim 3000 MB en Zuid-Amerika ruim 3200 MB.
Je hebt de door jou gekozen bundel ruim overschreden. Om je simkaart weer te activeren omdat deze geblokkeerd is als bescherming tegen hoge kosten voor jou wordt een betaling van je verwacht van 75 Euro.
Klantenservice
>> Facturen en betaling
>> Gebruikslimiet
>> Wat zijn de lagen van de gebruikslimiet.
De gebruikslimiet is opgebouwd uit 4 lagen, nieuwe klant begint bij laag 1
Je ziet bijvoorbeeld, Laag 1: gebruikslimiet tot € 75,00 waarschuwing per SMS vanaf € 60,00
Je bent een abonnement aangegaan, je hebt gekozen voor een bundel die bij/voor jou past. Allebei een verantwoordelijkheid van jou.
Met data kan het behoorlijk snel gaan.
De pakketten die er worden aangeboden, waarvan jij er 1 gekozen hebt kunnen voordelig van tevoren worden ingekocht en samengesteld daarom zijn ze gunstiger dan de buiten bundel tarieven als je omrekent naar wat de tarieven zijn binnen de bundel(s).
De MB pauze is ook een aanbod als dienst maar omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw abonnement wordt het gebruik ervan ook door jou bepaald, niet door Ben. En dat is de reden dat het niet automatisch aan staat.
Je zult toch wel schermvergrendeling hebben ingesteld en dit normaal gesproken ook gebruiken?
Gebruik je een hoesje of bijvoorbeeld een wallet case?
Wat een bekend verschijnsel kan zijn is broekzakbellen.
Lang verhaal kort, Ben biedt een bescherming tegen zeer hoge kosten en "dat" mag je ondanks dit voorval, deze pech, gelukkig stemmen.