In Nederland heb ik 4 G. In november vorig jaar was ik in Berlijn en had ik alleen edge, bij alle operators. Ben gebeld, alles gecontroleerd, sim kaart gereset en uiteindelijk een nieuwe sim kaart gekregen in de hoop dat probleem opgelost zou zijn. Echter dit was helaas niet de oplossing.
Afgelopen week voor vakantie weer in Duitsland. 4 G werkt nog steeds niet. Mijn zoon heeft hetzelfde abonnement en bij hem werkt alles normaal terwijl hij naast mij zit. Sim kaarten uitgewisseld en 4G werkt vervolgens ook op mijn telefoon. Heb vervolgens contact met helpdesk gehad. Vriendelijk geholpen, uitgebreid alles doorgenomen. Toegelicht wat ik allemaal al uitgezocht had. Medewerker heeft geen oplossing voor het probleem maar heeft alsnog Sim kaart weer gereset. Dit heeft het probleem niet opgelost. Medewerker zou Backoffice benaderen om hier verder naar te kijken. Ik heb aangegeven dat men mij mocht bellen zodat ik terwijl ik nog in Duitsland ben kan controleren dat het opgelost is. Wat schets mijn verbazing, binnen een uur een nietszeggende mail van Ben dat zij geen invloed hebben op de 4G dekking in het buitenland. Dat begrijp ik, maar mijn zoon heeft wel 4G en zit naast mij. Heeft backoffice wel meegekregen wat allemaal al besproken is met de helpdesk medewerker? Vervolgens weer Ben gebeld en de nieuwe helpdesk medewerker begint weer over het resetten van mijn Sim kaart, controleren dmv van wisselen van Sim kaart……… ………….. Gaat dit ooit nog goed komen?
ik rijdt Nederland binnen en heb meteen weer 4G.