Hallo, ik heb al eerder een post gemaakt maar heb daar een nutteloos antwoord op gekregen, ik heb geen 4G in spanje alleen 3G en ik heb 4G WEL aanstaan zou mijn simkaart een reset kunnen krijgen om te kijken of dat het oplost?
mvg,
Robertliek
Bladzijde 1 / 1
Hi Robert. Jammer dat je mijn hulp als nutteloos hebt ervaren. Ik wil je verder helpen, maar op een respectvolle manier. Mocht dit niet lukken kun je op een andere manier contact zoeken met Ben.
Hi Romy,
Het klopt inderdaad dat ik de eerste reactie als nutteloos ervaren heb, dat is mijn oprechte mening geweest.
Eerlijk gezegd ben ik nu ook weer redelijk verbaasd over de reactie die ik krijg, ik zie niet in wat er niet respectvol aan mijn eerlijke mening is geweest en ben helaas nog steeds niet inhoudelijk geholpen met het probleem dat ik ervaar. Het is zeker ook niet mijn bedoeling om meningsverschillen via een forum naar elkaar te uiten en zou graag persoonlijk met je in contact komen om op een (wederzijds) respectvolle manier samen mijn probleem op te lossen.
Gr, Robert
Het klopt inderdaad dat ik de eerste reactie als nutteloos ervaren heb, dat is mijn oprechte mening geweest.
Eerlijk gezegd ben ik nu ook weer redelijk verbaasd over de reactie die ik krijg, ik zie niet in wat er niet respectvol aan mijn eerlijke mening is geweest en ben helaas nog steeds niet inhoudelijk geholpen met het probleem dat ik ervaar. Het is zeker ook niet mijn bedoeling om meningsverschillen via een forum naar elkaar te uiten en zou graag persoonlijk met je in contact komen om op een (wederzijds) respectvolle manier samen mijn probleem op te lossen.
Gr, Robert
Hi @robertliek . Je mening uiten mag natuurlijk altijd. Ik wil je wel graag uitleggen waar de vragen die ik stelde vandaan zijn gekomen. Omdat je hebt gevraagd verder te communiceren in jouw andere topic heb ik daar jouw vraag beantwoord. Ik hoor graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.