Dochter was met vriend op vakantie naar Italië. Vriend heeft prima bereik met zijn abonnement van KPN. Dochter heeft helemaal niks, nada, noppes. Geen Google Maps kunnen gebruiken , niet met haar eigen telefoon naar huis kunnen bellen, niks! Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice, heb alle tips en trucs doorgegeven aan dochter, haar simkaart is gereset maar niks hielp.
Andere dochter zat onlangs in Frankrijk. De ene keer wel gewoon naar huis kunnen bellen, de andere keer melding krijgen dat ze niet aangemeld is bij het netwerk??
Beide dochters gaan later deze week samen de grens over (met de auto). Ik wil dat ze Google Maps kunnen gebruiken, bereikbaar zijn en naar huis kunnen bellen!
Heb vanmorgen geprobeerd de klantenservice weer telefonisch te bereiken maar nu is heel Ben onbereikbaar! Ik heb 3x circa 15 minuten in de wacht gehangen maar er komt geen respons. Daarna maar geprobeerd via Facebook Messenger. Rest van de dag complete radiostilte. Zijn alle medewerkers van Ben met vakantie??
Ik heb hier in de community gelezen dat het vervangen van de simkaart ook een oplossing kan zijn, zeker als deze al wat ouder is. Het zou zomaar kunnen dat dit ook voor mijn dochters geldt. Wij hebben al meerdere jaren 3 abonnementen bij Ben. Onlangs weer voor 2 jaar verlengd, waar ik nu behoorlijk spijt van heb. Bij Ben willen ze wel incasseren maar helpen het probleem op te lossen, is er niet meer bij….