Skip to main content
Vraag

Geen internet buitenland

• July 16, 2025
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Dag Ben,

Voor het zoveelste jaar op rij geen internet in het buitenland. Ligt niet aan de telefoon want met meerdere hetzelfde probleem ondervonden en de omschreven stappen doorlopen.

Ik lees iets over resetten na het toesturen van gegevens.

Graag hulp!

Gr. Bryan Dijkhuis

5 reacties

• Auteur
  • Ben op dreef
  • July 19, 2025

Dag Ben,

Poging 2 tot het krijgen van een reactie…

Heb ik de vraag op een verkeerde plek staan? Is het nu weekend bij Ben? 

Met Sim 2 van andere provider geen enkel probleem overigens. Zonder ook maar iets te hoeven instellen. 

Graag reactie.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • July 24, 2025

Nou Ben. Hier geen reactie.

Vanmiddag gebeld. Moest even mijn telefoon opnieuw opstarten en zou teruggebeld worden nadat een reset uitgevoerd was. 3 uur later zelf maar weer gebeld. 'Ik ga voor u kijken en zet u even in de wacht...'Kwartier later nog steeds en maar opgehangen om nog maar eens terug te bellen. Was het inmiddels na 17.00u en de klantenservice onbereikbaar…

Ben heeft na vele jaren een klant minder. 

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • July 25, 2025

Hoi ​@Bryan D. ,

Mijn excuses dat je dit hebt moeten ervaren. Het is drukker dan normaal.

Is het probleem waarmee je zat intussen al verholpen? Zo niet kun je mij een privé bericht sturen, graag deze gegevens vermelden: 06 nummer, voorletters en achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • July 25, 2025

Vanochtend maar weer gebeld en te horen gekregen dat mijn sim al sinds 2016 in gebruik is en ouder dan 7 jr. Hierdoor problemen. Kan een nieuwe sim aanvragen in NL.

Fijn dat Ben hier niet uit zichzelf op wijst een ik hier in het buitenland achter moet komen. Trouwe klanten worden beloond. 

Annie195682
  • Ben nieuwsgierig
  • July 27, 2025

Dag Ben,

Voor het zoveelste jaar op rij geen internet in het buitenland. Ligt niet aan de telefoon want met meerdere hetzelfde probleem ondervonden en de omschreven stappen doorlopen.

Ik lees iets over resetten na het toesturen van gegevens.

Graag hulp!

Gr. Bryan Dijkhuis

Heb ik 2 jaar problemen mee gehad eindelijk een dame bij Ben aan de telefoon gehad die mijn simkaart heeft gereset. Ik heb opnieuw opgestart want dat moet je wel doen. Telefoon doet het perfect. Is 3 weken geleden en doet het nog steeds prima