Skip to main content

Helaas, het is weer zover, vorig jaar in Frankrijk geen netwerk, terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Zie hierover mijn vorige vraag van een jaar geleden.

 

Nu zijn we in Denemarken, geen probleem in Duitsland, maar zodra we in Denemarken waren, geen netwerk meer. Andere Ben gebruikers geen probleem. Allemaal iPhone 11.

Alle instellingen zijn hetzelfde als de andere telefoon, ook geen probleem in andere landen, netwerk handmatig selecteren kan, maar krijg geen verbinding.

 

Ik zie wel meer iPhone die soortgelijk problemen hebben, maar dit is nu de 2e keer op vakantie, en is zeer hinderlijk aangezien we inmiddels alles (navigatie, zoeken naar uitjes etc) hierop willen doen.

Kan BEN hier nog eens naar kijken?

iemand anders ideeen/oplossingen.

Inmiddels een testje gedaan met simkaarten en telefoons, lijkt een iPhone11/sim kaart combi probleem te zijn. Iemand een idee? Zou BEN nogmaals de simkaart kunnen resetten?
 

tabel laat de telefoon en simkaart combinaties zien. Nee is wanneer er geen netwerk verbinding is met de combi, ja, wanneer dit wel zo is.

 


Hoi @MLH Sorry voor de late reactie. Wat ontzettend balen dat jij geen gebruik kan maken van jouw Ben abonnement in Denemarken. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat onze klantenservice inmiddels al jouw simkaart een flinke reset heeft gegeven. Mocht jij nog niet verder geholpen zijn,  dan wil ik jou vragen ons zo snel mogelijk te berichten via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact

 

Kan jij intussen jouw iPhone 11 updaten met de allerlaatste update? Hartelijk dank alvast! 

 


Hi Fatima,

ik heb contact gehad met een Ben medewerker.[CASE:3774739] 

Het schema was verkeerd, moet er zo uitzien. Het lijkt dus een combi iPhone11 en de simkaart. In iPhone 10 werkt het wel, of een Vodafone sim kaart werkt wel in de iPhone. Wanneer ik handmatig de TDC netwerk selecteer (deze gebruikt Vodafone) krijg ik wel netwerk op de iPhone.

 

ik zal bij terugkomst in nl eens aan Apple vragen, maar verwacht er niet veel van.. Helaas zal het uitdraaien op overstap naar andere provider, omdat die geen probleem in het toestel geeft..

 

 


Reageer