Ik ben in België en ik heb geen service. Ik heb mijn Iphone al geprobeerd om opnieuw op te starten en ik heb hem geüpdatet. Kunnen jullie me helpen?
Hoi, ik ben Joost, goedemiddag!
Oeps, wat balen zeg, staat je mobiele data en roaming wel aan op je iPhone? Deze functies moeten namelijk wel aanstaan om gebruik te maken van een gast netwerk in België.
Daarnaast wil ik je vragen om je netwerk zoeken via de instellingen van je iPhone op handmatig te zetten en daar een keuze te maken uit de beschikbare netwerken. Daarna het gekozen netwerk selecteren, opslaan en je telefoon uit- en weer aanzetten. Daarna moet je bereikbaar zijn in het mooie België.
Zo niet, dan laat ik je verder niet tobbe natuurlijk. Bel mij dan even via +316 2400 1405 via een andere aansluiting of kom gezellig op de chat die je kunt vinden op mijn website. Daarna gaan we er samen meteen voor zorgen dat je weer helemaal bereikbaar bent in België.
Groeten van Ben & Joost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.