Ik kan al drie weken niet bellen vanuit Polen.

  • 14 April 2023
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik ben nu 3 weken in Polen.  Eerste 2 dagen kon ik wel bellen daarna niet meer. Ook niet gebeld worden.  Alle stappen gedaan.  Lukt niet. Netwerk T- mobile dan verandert op automatisch. Ook niet geholpen. Zonder ontgrendelen de scherm ik zie links boven T-mobile/Ben. Op moment dat ik wil scherm ontgrendelen is alles weg. Ik weet niet meer wat moet ik doen. 

Fatima 1 jaar geleden

Hoi @ania1  Goed van je om dit topic te openen zodat ik snel verder met je mee kan kijken! Kan je mij jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer sturen via een privebericht? Tot zo! Je mag mij anders ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger of Twitter. 

Bekijk origineel

3 reacties

Oké maar nu is al bijna 3 weken.  Bedankt voor de antwoord:-)

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @ania1  Goed van je om dit topic te openen zodat ik snel verder met je mee kan kijken! Kan je mij jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer sturen via een privebericht? Tot zo! Je mag mij anders ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger of Twitter. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @ania1  Is het bellen vanuit Polen inmiddels gelukt? Ik heb niets meer van je gehoord namelijk. 😊

Reageer