Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland

  • January 14, 2019
  • 7 reacties
  • 339 keer bekeken

Hallo,

Ik kan niet meer bellen vanuit het buitenland. Drie dagen geleden lukte dat nog wel, maar nu maakt mijn telefoon geen verbinding meer en beëindigd het gesprek vrijwel direct nadat ik op bellen heb gedrukt. Ik heb hem opnieuw opgestart, handmatig een provider gekozen, en roaming staat aan. Kortom, behalve het nummer van de klantenservice bellen (kan dus niet) heb ik alle stappen gevolgd die op jullie website staan.

Wat kan het probleem zijn en hoe is het op te lossen?

Met vriendelijke groet.

Beste antwoord door Wietske

Hoi Anma, onhandig dat je niet kunt bellen vanuit het buitenland! Goed dat je wel al een aantal stappen hebt doorlopen 🙂 In welk land bevind je je nu? En met welk netwerk ben je verbonden?

7 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 14, 2019
Ik kan overigens wel gebeld worden.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • January 14, 2019
Hoi Anma, onhandig dat je niet kunt bellen vanuit het buitenland! Goed dat je wel al een aantal stappen hebt doorlopen 🙂 In welk land bevind je je nu? En met welk netwerk ben je verbonden?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 14, 2019
Hoi Anma, onhandig dat je niet kunt bellen vanuit het buitenland! Goed dat je wel al een aantal stappen hebt doorlopen 🙂 In welk land bevind je je nu? En met welk netwerk ben je verbonden?
In Polen. Ik ben verbonden met T-Mobile.pl.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • January 14, 2019
Ah dat is inderdaad wel één van de beste netwerken in Polen. Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met één van de andere netwerken?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 14, 2019
Ja ik heb er een aantal geprobeerd, en inmiddels is het op miraculeuze wijze weer verholpen. Kan het zijn dat mijn simkaart inmiddels gewoon wat oud en versleten is? Ik heb namelijk eerder problemen met netwerkverbindingen gehad.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 15, 2019
Fijn dat het weer lijkt te werken. Hoe lang heb je deze simkaart al in gebruik?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 15, 2019
Een jaar of vijf/zes denk ik, vanaf het moment dat ik klant werd bij Ben.