Beantwoord

Kan geen SMS ontvangen in het buitenland (Botswana)

  • 10 June 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben sinds langere tijd in Afrika (momenteel in Botswana) en kan geen smsjes ontvangen. Dit is nogal problematisch, aangezien diverse instanties smsjes sturen voor tweefactor-authenticatie. 

Ik heb deze pagina al nagelopen: https://www.ben.nl/service/netwerk-dekking/sms-mms/wat-kan-ik-doen-als-ik-geen-sms-kan-versturen-ontvangen

Oftewel:

  • sim in een andere telefoon gedaan
  • telefoon opnieuw opgestart
  • vliegtuigstand aan/uit
  • niet-storen nagekeken
  • algemene sms centrale van Ben.nl nagekeken
  • geprobeerd contact te maken via een ander netwerk

Kunnen jullie mij helpen en/of iets aan jullie zijde resetten/activeren?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Manon

P.s. mijn vriend hielp me net en plaatste deze oproep per ongeluk via zijn account in een andere thread.

icon

Beste antwoord door Fatima 11 June 2024, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @manon_verijdt Wat tof dat jij voor een lange tijd in Botswana verblijft, nog een hele mooie tijd daar. Ik kan me goed voorstellen dat jij dan zonder prolemen een sms wilt ontvangen, zeker als het om een tweefactor-authenticatie gaat! Kan jij onze klantenservice berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact? Dan kijken wij snel jouw simkaartinstellingen na op jouw klantenkaart. Het kan namelijk zijn dat er iets niet goed staat per ongeluk. Ik hoop heel snel van jou te horen! Mocht het geen haast hebben, dan ontvang ik graag jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en jouw mobiele nummer via een privebericht. Hartelijk dank alvast! 😊

Hi Fatima,

Bedankt voor de reactie. Ik probeer al enkele weken contact met jullie te krijgen via de chat én Insta, helaas is er letterlijk nooit iemand beschikbaar op de chat en reageert niemand op Insta. Op de chat wordt telkens gezegd dat er geen medewerkers zijn en dat ik moet bellen, op Insta wordt om dezelfde gegevens gevraagd als die je aanhaalt, maar reageert niemand. Hopelijk kan dit verduidelijkt worden, want het is echt onmogelijk om buiten dit community forum contact met jullie te krijgen.

Ik zal je mijn gegevens via privébericht doorsturen en bovendien kijken of op Messenger wel iemand reageert. 

Thanks voor de hulp hier, dit waardeer ik!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @manon_verijdt  Je kan ons helaas niet bereiken via Instagram, wel via X, Messenger/Facebook. Op de chat is het meestal wat drukker, dus je kan om de paar minuten een nieuwe chat starten en er zo tussendoor komen. www.ben.nl/service/contact  Sorry voor het ongemak! Bel ons anders gewoon via 0900 0401405 of 1200. Dan krijg je ons met zekerheid direct te pakken! 😊

Reageer