Beantwoord

kan niet bellen en gebeld worden in Griekenland

  • 29 June 2021
  • 6 reacties
  • 602 keer bekeken

Ik ben momenteel in Griekenland en kan nietbellen of gebeld worden.  Internet werkt wel. Ik ben aangemeld bij Cosmos

icon

Beste antwoord door monber65 2 July 2021, 19:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @monber65! Dat is onhandig. Heb je al geprobeerd om handmatig een ander netwerk te kiezen?

Ik heb vanmiddag (met de telefoon van iemand anders) de klantenservice van Ben gebeld. Het blijkt een bekend probleem in Griekenland.

Als de telefoon dusdanig staat ingesteld, wordt automatisch een netwerk gekozen. In de meeste gevallen gaat het om Cosmote. Nu handmatig een ander netwerk ingesteld en het probleem is verholpen

Hartelijk dank voor je reactie Merve

Reputatie 5
Badge +6

Oh wat fijn dat het probleem is verholpen. Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag!

Bij mijn zoon heeft dit niet geholpen. Is het mogelijk om zijn sim te ‘resetten’. ?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @ben.smit1,

Als de instellingen van je zoon al goed staan, heeft een ‘reset’ van deze instellingen niet veel zin. Ik kijk wel graag jullie gegevens na om te kijken of hierin alles in orde is. Zou je hiervoor een privéberichtje naar me kunnen sturen met zijn telefoonnummer, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je kunt dit privébericht sturen naar dit account

 

Helaas is het probleem met "Cosmote" nog steeds niet opgelost!

Je moet echt weten dat je handmatig verbinding met "Wind" moet maken, anders kan je echt niet achter komen waarom je niet kan bellen.

Reageer