Skip to main content
Antwoord

Kan niet bellen/smsen in het buitenaland (DK)

• May 17, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo, 

Ik kan al 2 weken niet bellen of gebeld worden in het buitenland of naar het buitenland. Ik zit nu in Denemarken en als ik naar een Nederlands nummer probeer te bellen krijg ik de melding dat dit niet kan en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice van Ben. Maar ik kan niet bellen of smsjes ontvangen, dus ik kan ook niet inloggen in de app om contact op te nemen. 

Overigens heb ik hetzelfde probleem in Nederland als ik naar een Deens nummer probeer te bellen. Dat lukt ook niet. 

Alle netwerkinstellingen doorgenomen en die kloppen gewoon. Ik heb de telefoon meerdere malen aan en uit gezet zonder verschil. 

Ik kom graag in contact met iemand van de klantenservice die me hiermee kan helpen. 

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@mbdb7 Dat is niet zo handig natuurlijk! Heb jij al handmatig via je toestelinstellingen een ander Deens gastnetwerk gekozen? Ik kijk graag met jou mee naar jouw simkaartinstellingen! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • May 19, 2025

Goedemiddag ​@mbdb7 Dat is niet zo handig natuurlijk! Heb jij al handmatig via je toestelinstellingen een ander Deens gastnetwerk gekozen? Ik kijk graag met jou mee naar jouw simkaartinstellingen! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊