Skip to main content
Beantwoord

Kosten buiten bundel terwijl mobiele data uit staat

  • 10 september 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik krijg meldingen van Ben dat ik kosten buiten mijn internetbundel heb verbruikt, terwijl mijn Mobiele data al weken uit staat

 

Hallo, 

Je hebt nu 10 euro buiten je bel/sms en/of internetbundel verbruikt. Bekijk je verbruik via de Ben app. 

Groeten van Ben

Beste antwoord door Shaira

Hi @Hooga, bedankt voor het openen van dit topic.

Als je inlogt op de IkBen omgeving kun je zien of dit gaat omdat je 0900 of naar het buitenland gebeld of gesmst hebt.

Als je buiten de EU gereisd hebt kan dit ook een van de redenen zijn. Buiten de EU kan jeje roaming uitschakelen of de simkaart uit je toestel halen.

Mocht je hulp hierbij gebruiken kun je uiteraard altijd contact opnemen met mijn klantenservice.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 11 september 2023

Hi @Hooga, bedankt voor het openen van dit topic.

Als je inlogt op de IkBen omgeving kun je zien of dit gaat omdat je 0900 of naar het buitenland gebeld of gesmst hebt.

Als je buiten de EU gereisd hebt kan dit ook een van de redenen zijn. Buiten de EU kan jeje roaming uitschakelen of de simkaart uit je toestel halen.

Mocht je hulp hierbij gebruiken kun je uiteraard altijd contact opnemen met mijn klantenservice.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen