Goedemorgen,
Ik ben nu in Madrid en ik heb inmiddels al 24 uur geen netwerk. Ik heb een SMS gekregen dat er een probleem was met mijn afschrift, dat heb ik inmiddels betaald zodra ik het las, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik zou het graag snel opgelost zien, aangezien ik mijn vriendin later vandaag ga ophalen van het vliegveld en ik, buiten het hotel, op geen enkele manier bereikbaar ben.
Groet, Niels
Bladzijde 1 / 1
Hi Niels. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je zou op dit moment gebruik moeten kunnen maken van jouw abonnement. Je kunt jouw toestel voor de zekerheid even opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.
Dag Romy, het is gelukt. Bedankt voor de hulp en de snelle reactie 🙂
Fijn om te horen. Ik wens jou ook een fijn weekend toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.