Skip to main content
Antwoord

Netwerk in Spanje

  • April 26, 2019
  • 3 reacties
  • 292 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben nu in Madrid en ik heb inmiddels al 24 uur geen netwerk. Ik heb een SMS gekregen dat er een probleem was met mijn afschrift, dat heb ik inmiddels betaald zodra ik het las, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik zou het graag snel opgelost zien, aangezien ik mijn vriendin later vandaag ga ophalen van het vliegveld en ik, buiten het hotel, op geen enkele manier bereikbaar ben.

Groet, Niels

Beste antwoord door Romy

Hi Niels. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je zou op dit moment gebruik moeten kunnen maken van jouw abonnement. Je kunt jouw toestel voor de zekerheid even opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2019
Hi Niels. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je zou op dit moment gebruik moeten kunnen maken van jouw abonnement. Je kunt jouw toestel voor de zekerheid even opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 26, 2019
Dag Romy, het is gelukt. Bedankt voor de hulp en de snelle reactie 🙂

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 26, 2019
Fijn om te horen. Ik wens jou ook een fijn weekend toe!