Beantwoord

Niet kunnen bellen naar het buitenland

  • 9 December 2017
  • 21 reacties
  • 2464 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik zit nu al meerdere jaren bij Ben en heb meerdere malen meegemaakt dat ik niet kan bellen naar het buitenland. Zojuist probeerde ik te bellen naar Laos en ja hoor, weer is dit niet toegestaan?! Waarom is dit en wat kan hier aan veranderd worden, want dit wordt ondertussen toch wel een beetje irritant (sorry voor mijn directheid).

Ik kan op de website helaas niet duidelijk vinden waar ik eenvoudig een mailtje kan sturen naar Ben, dus daarom hoop ik via het Forum een antwoord te kunnen krijgen.
icon

Beste antwoord door Angelique 11 December 2017, 10:14

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi moi88, jeetje onwijs onhandig! Zeker omdat je aangeeft dat je dit al een paar keer hebt meegemaakt. Om het probleem eens en voor altijd op te lossen heb ik de instellingen op de simkaart aangepast. Wil jij over een minuut of 5 je toestel herstarten zodat de simkaart de wijziging kan oppakken? Hierna zou het bellen naar het buitenland moeten lukken. Laat je het mij weten?

Let wel op dat het bellen vanuit Nederland naar een land binnen of buiten de EU geld kost. Voor een overzicht van de tarieven kun je hier terecht.
Hey,

Ik heb hetzelfde probleem. Ook voot 0900 nummers. Zou dit voor mij ook aangepast kunnen worden?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi qainiratha, ik heb ook jouw simkaart gereset. Zou je je toestel eens opnieuw willen opstarten en willen kijken of het nu wel werkt?
Hey Shanna,

Het werkt nu. Bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Super! Geen dank. Fijne feestdagen 🙂
Dit geld voor mij ook
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Er was geen blokkade actief op jouw simkaart, maar ik heb deze voor de zekerheid een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten om het nog eens uit te proberen. Laat me vooral weten of het gewerkt heeft!
Ik zit net bij Ben en kan ook niet naar het buitenland bellen. Kan de blokkade ook voor mij worden opgeheven?

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zag inderdaad dat er een blokkade actief was op jouw simkaart. Ik heb deze voor je verwijderd, je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of het heeft gewerkt. 🙂
Hallo,
Hier hetzelfde peobleem. Net een nieuw abonnement en kan niet bellen naar buitenlandse nummers.
Hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +12
Hallo,
Hier hetzelfde peobleem. Net een nieuw abonnement en kan niet bellen naar buitenlandse nummers.
Hoe kan dit opgelost worden?


Dat kan worden geregeld Jhan! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Herstart je alleen nog jouw mobiele telefoon zodat de wijziging ook wordt overgebracht op de simkaart?
Ik heb precies hetzelfde probleem! Zou iemand dit ook voor mij kunnen oplossen?
Reputatie 5
Badge +9
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
Graag ook voor mij, bellen naar buitenland
Voor mij ook,bellen naar buitenland
Reputatie 5
Badge +6
Hoi info2244,

De blokkade is verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten!
Reputatie 5
Badge +6
Hi Aldina,

Mag ik de laatste 3 cijfers van het mobiele nummer waar het om gaat? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Beste,

voor mij is het bellen naar het buitenland ook niet toegestaan. Kunt u de blokkade opheffen?

Groeten
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad via de klantenservice en dat zij alles geregeld hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Zou de blokkade voor mij ook opgeheven kunnen worden? 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Nala! De blokkade is verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag toe!

Reageer