Beantwoord

Onbereikbaar in het buitenland

  • 22 May 2023
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Beste Ben,

 

Ik ben in Guyana voor een werk stage, nen heb daar een Guyanese sim kaart naast mijn Ben Simkaart. Helaas ben ik niet bereikbaar op mijn Ben simkaart, waardoor ik geen smsjes kan ontvangen van DigiD of andere nederlandse instanties die een sms controle vragen. Dit is voor mij een groot probleem omdat ik deze zaakjes op afstand moet kunnen regelen.

 

Ik heb al geprobeerd of zelf de network operator te kiezen en data roaming aan te schakelen zou helpen. Wat kan ik verder doen?

Groetjes,

Peter

icon

Beste antwoord door Fatima 23 May 2023, 14:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @petervannes99   Wat tof dat je in Guyana bent. Alvast een hele mooie tijd daar met jouw werk stage. Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk die belangrijke sms'jes wilt ontvangen. Ik vermoed dat wij wat aan moeten zetten of resetten op jouw simkaartinstellingen. Kan je mij jouw gegevens zoals jouw 06-nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Dat mag via een privebercht. Bedankt alvast. Dan kijk ik snel met je mee. Mocht het te lang duren dan is mijn tip om met ons te chatten via www.ben.nl/service/chat  Dit kan op werkdagen tot 21.00 uur.

Reageer