Beantwoord

Oproep niet toegestaan

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 1590 keer bekeken

Als ik bepaalde klantenservice nummers en naar het buitenland wil bellen krijg ik direct te horen 'deze oproep is niet toegestaan'. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 7 July 2019, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen,
Deze nummmers zijn blijkbaar geblokkeerd door BEN. Neem contact op met BEN zodat ze de blokkade eraf kunnen halen. En jij kan bellen waar je maar naar toe wilt.

Ssucces groet Richard.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Kimmetje. Wat Richard zegt klopt helemaal. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om te bellen kun je mij middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen. Dan kan ik de blokkade voor je verwijderen. Ik wens je een fijne dag!
Hi Kimmetje. Wat Richard zegt klopt helemaal. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om te bellen kun je mij middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen. Dan kan ik de blokkade voor je verwijderen. Ik wens je een fijne dag!

Ik heb je een privé bericht gestuurd!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor je privé bericht! Ik heb jouw instellingen direct gewijzigd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Reageer