Skip to main content
Beantwoord

Slecht internet in het buitenland

  • 6 december 2024
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb al een paar jaar heel erg traag of slecht internet in het buitenland. Ik heb alle instellingen al meerdere malen nagekeken mar helaas helpt dit niet. Wat moet ik doen? Een nieuwe simkaart of kan ben een reset uitvoeren. 

Grt,

Marco

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemorgen ​@MarcoL Wat ontzettend balen dat jij dit probleem al jaren hebt, goed van jou om hier contact over op te nemen door een topic hierover te openen. Dankjewel! 😊 Wanneer jij in het buitenland bent gebruik jij niet het netwerk van Ben maar een gastnetwerk van het land waar je bent. Wij kunnen hierdoor geen optimaal bereik garanderen, sorry! Mijn advies is om handmatig een ander gastnetwerk te selecteren en je telefoon helemaal uit en weer aan te zetten. Je kan op www.ben.nl/buitenland kijken welke gastnetwerken 4G aanbieden en jij het beste kan selecteren. Wil je toch liever een nieuwe simkaart? Besel deze dan via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen  

Bekijk origineel

3 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2024

Goedemorgen ​@MarcoL Wat ontzettend balen dat jij dit probleem al jaren hebt, goed van jou om hier contact over op te nemen door een topic hierover te openen. Dankjewel! 😊 Wanneer jij in het buitenland bent gebruik jij niet het netwerk van Ben maar een gastnetwerk van het land waar je bent. Wij kunnen hierdoor geen optimaal bereik garanderen, sorry! Mijn advies is om handmatig een ander gastnetwerk te selecteren en je telefoon helemaal uit en weer aan te zetten. Je kan op www.ben.nl/buitenland kijken welke gastnetwerken 4G aanbieden en jij het beste kan selecteren. Wil je toch liever een nieuwe simkaart? Besel deze dan via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen  


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 11 december 2024

Hartelijk dank voor uw bericht,

Alles wat u aangeeft heb ik meerdere keren gedaan. Hij verbind gewoon geen 1 4g aanbieder. Ik heb op dit forum een paar keer gelezen dat een reset vanuit Ben geholpen heeft. Zou dit het geval kunnen zijn. We hebben 2 Ben abonnementen en de andere werkt wel gewoon zoals het moet.

Grt,

Marco


Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • 12 december 2024

Hoi ​@MarcoL Om jouw simkaartinstellingen na te kijken is het handig dat jij ons morgen belt op 1200 of 0900 0401405. Dan kijken wij het gelijk na!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen